Jaa dat hebben we gisteren geprobeerd,ik geef dan de hulpen en me moeder tikt tegen zijn voorbenen, dit wou wel beter... ach het is ook een kwestie van tijd.. Maar het moet voor zaterdag haha dat is het probleem!
Haha jaa die heeft ze vandaag gemaakt! Ze zijn niet zo heel mooi geworden, want ik weet nog niet echt hoe ik mijn camera moet instellen op bewegingsbeelden. Maar hier even een aantal foto's:
Oh leuk een Florencio toppic! Heb sinds 3 weken ook een Florencio merrie. En die heeft ook zo'n sierlijk hoofdje en heel weinig wit! Leuk om andere foto's te zien zo .
Haha dankje! Ben erg blij met haar. Is zelfs al 2x mee geweest op concours, echt een fijn en makkelijk beestje! Nu ben ik wel een klein beetje extra Florencio fan haha!
oh de B is vooral veel voltes sturen! Na mijn idee moeten ze altijd heel ontspannen en netjes erbij lopen, dat willen ze graag zien in de B.. Komt vast helemaal goed!
En op de keuring als 3 jarige was ze dacht ik gemeten als 166. Denk niet dat ze nu heel veel groter is, maar aan haar lijf te zien gaat ze echt nog wel veranderen. Dus denk dat ze nog wel wat groter/breder word hoewel het echt een poppetje is en wel een beetje zou blijven denk ik.