hahah ja op zich is zon HO ook best handig Heeft bij de moeder van Fidelity ook even geduurd hoor die heeft ook een behoorlijke GO.. Daar heb ik in Emmeloord op de monsterbaan een meisje met de voetjes van de vloer zien gaan toen ze met Ajesca moest draven hahaha oortjes naar voren en gaan
kirstenm87
Geplaatst: 17-03-12 20:58
[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-3TZNDC4C.jpg][/img] Vandaag voor de eerste keer op Eagan. Hij is tot nu toe super braaf, accepteerde gelukkig ook de HO
Ik heb een leuk filmpje van onze gio, haha. Hij is echt een sloper, had net een zak brok leeggemaakt in de ton en hij kon bij de zak. Binnen 5 min zag die er zo uit: http://www.youtube.com/watch?feature=yo ... RtYr3wiUaI
Kajanus
Geplaatst: 20-03-12 23:49
Geweldig om te zien en hij wordt zo lekker zak mak
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-12 09:44
grappig filmpje. Er zitten in ieder gevak geen vergeten brokjes meer in, dat heeft hij uitvoerig getest.
Semmetje, Wat een mooi filmpje! Kan mij voorstellen dat je opslag verliefd werd!Hij ziet er super mooi uit!
Laurie
Geplaatst: 22-03-12 09:49
Oh wat leuk.
Dat filmpje ken ik wel, wist alleen niet dat het een Zhivago was.
Semmetje
Geplaatst: 22-03-12 09:51
Hij is inderdaad goed aan de maat hij zit nou rond de 1.50 en is de grootste van de groep. De bruine die erachter staat is ook van mij (een springer) is precies even oud.
Hij is ook al veel ontwikkeld kwa bespiering als je hem vergelijkt met de rest.
is idd fijn om lekker aan de gang te zijn, maar ze hoeft nog niet zo heel veel. Spiertjes kweken voor de keuring is voorlopig genoeg. Ik plaats geen foto's van Ella meer op het internet, dus je zult het met een mondeling verslag moeten doen.
Wat zijn ze allemaal braaf! De mijne blijft flink bokken op het zadel haha. Het wordt al wel beter, ze stapt er wel rustig mee, maar als ze dan aandraaft/galoppeert dan is het raak.. Maar het wordt wel steeds minder idioot, eerste keer sloeg ze zowat over de kop
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-12 14:42
ze kan het beter nu doen dan straks als je erop zit. Kajanus; ook lekker rustig met Eclipse aan de gang lees ik, gaat het goed met meneer?
Kajanus
Geplaatst: 27-03-12 14:50
Ik heb gisteren ook nog even op de poetsplaats over Clipse heen gehangen, mijn man gaf me een pootje en daar hing ik hij is wel erggg groot. Ik voelde hem wat spannen en toen was dat ook zo maar weer klaar. Ik denk dat zadelmak maken niet heel moeilijk zal zijn, maar dat gaan we niet zelf doen. Hoofdstel ook al in gehad hij is er bijna klaar voor.. Merrie's zijn zeker wat lastiger
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 10:57
Vrouwen hebben nu eenmaal vaak een eigen willetje, niet alleen bij de paarden is dat het geval Fijn dat hij zo braaf is.