maestro! (contango x joost x abgarxx)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Motje

Re: maestro! (contango x joost x abgarxx)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 11:25

Mooi Fiebie, vooral die Faiza spreekt me erg aan. Die heeft ook wel wat weg van de mijne ;)

Essie, ze ziet er nu alweer veel beter uit. Ze had vlak daarvoor last van maagzweren en bloedarmoede. Vanmorgen terug geweest voor controle en alle waarden zijn weer goed. Verder vond de dierenarts haar erg mooi ontwikkeld voor een 3 jarige, en jawel ook de 1.60 is eindelijk bereikt!

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 12:46

Thanks! :D Zijn inderdaad bonkies. Genghis meet bijna 1.60 en Faiz zit er net iets onder.... Raar gezicht, want Faiz is 11 maanden ouder...

Faiza wordt een beauty, het is jammer van haar achterbeen, maar verder is ze echt een plaatje aan het worden. Zo licht als veulen en nu gewoon zwart. Wel een kopie van paps! 8-)

Genghis is totaal het tegenover gestelde, lijkt meer op zijn moeder. Wel het karakter van paps. Hij zou zijn neushaar nog niet bewegen als er een atoombom naast hem ontploft. :')

Donny schiet ook lekker op Es! Sjonge, dat er alweer 2,5 jaar voorbij is zeg.... :wow: Tijd gaat hard...

Motje, gelukkig gaat het weer beter! :oo Maagzweer is niet niks zeg, jakkes!

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 23:45

Was ik weer het topic uit het oog verloren..... :o

Leuke beestjes heb je Fiebie.... grappig dat die van jou ook genoeg wit hebben.

Heb vandaag voor de afwisseling wat gesprongen met de mijne. Hij vind het echt leuk, moet hem natuurlijk hier er daar wat helpen, maar dat is natuurlijk niet zo raar. (Dit is de tweede keer, eerste keer was hij net een maand of twee onder het zadel en hebben we wat kruisje genomen)

[/video]

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:03

Ohh, wat geweldig dit!
Ik heb op het moment een 2 jarige maestro * gribaldi
Heb niet een hele recente foto van haar, dit was van het zomer.
Op het moment is ze +/- 1.66.
Ze is echt een schat van een paard en heel gemakellijk in de omgang. Ben tot nu toe super blij met dit karakter!
Afbeelding

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 13:42

Ziet er goed uit marcha!
Welkom rosanna! Leuk een maestro gribaldi , mijn favoriet is ook de maestro gribaldi op stal! (ik werk bij Belvedere waar maestro staat en maak daar de jonkies zadelmak dus heb alle maestro s zadelmak gemaakt :) )

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:47

Heb nog een mooie Maestro voor Twan staan Es.... O:) :+

Welkom Rosanna! Leuke combi... wordt ook wel een joekel dan als ze nu al 1.66 meet.... :wow:
Marcha thanks! Wit zat ja, haha :') En groot zat ook.....

Ziet er goed uit joh! :j

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:59

@essiesilly: wat tof dat je daar werkt!
Zijn de maestro's tot nu toe een beetje makkelijk? Die van mij is tot nu toe zo braaf, maar je weet natuurlijk nooit hoe dat straks zal gaan als ze 3 is.
Ik hoop zo dat ze braaf is en dat ik een klik met rijden heb, want tot nu toe vind ik het echt een super paard...

@fiebie: het is inderdaad geen kleintje.
Ik had niet verwacht dat ze zo zou groeien, maar er lijkt maar geen eind aan te komen.
Hoop wel dat ze kleiner dan 1.75 blijft en hoop het meest dat ze ongeveer 1.70 wordt. Dat zou met mijn lengte het mooist staan.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 14:22

Haha fiebie hij heeft net weer veulens gekocht denk niet dat ie 2 of 3 jarige gaat kopen nu ;)

Haha ja super braaf opstappen en wegrijden :) heb er nog geen een gehad die ook maar 1 bok heeft gegeven

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 14:24

Genghis is bijna 1,5 O:)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 14:47

dan al helemaal niet :+ haha :P
wil je ze allebei kwijt dan?

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 15:22

essiesilly schreef:
dan al helemaal niet :+ haha :P
wil je ze allebei kwijt dan?

Faiza niet..... <3 Faiz blijft....

Genghis moet eruit en het metall veulen van dit jaar..... :o
Helaas.... maar 5 in pension wordt een beetje te gek :D

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 15:45

maar dan zit je echt in een verschrikkelijke K tijd om te verkopen, veulen kan je nog wel kwijt maar een jaarling... :n

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:12

Vertel maar waar... :')

T blijft een klote tijd.... er is amper een goeie geweest.
Als ik zie wat er op de veilingen geboden word... daar ga je ook van huilen :roll:

Genghis krijg ik kijker voor.... :-)

sj33k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 11:32

Ik lees nog altijd met jullie mee. In 2010 heb ik een hengstveulen van Maestro x Amulet gehad en verkocht. Ik 'zie' hem nog via facebook. Inmiddels heb ik afscheid moeten nemen van zijn moeder en dus geen paard meer. Daar wil ik eigenlijk wel weer aan gaan beginnen en zou het fantastisch vinden als ik toch een Maestro zou kunnen vinden....

Weet één van jullie een brave, grote Maestro te koop staan? Ik ben 1.79m dus daarom zoek ik een paard met maat.

Afbeelding

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 16:34

Staat er niks op marktplaats?
Of sporthorses?

Als je op google het volgende intypt: 'maestro paard te koop' vind je al een aantal die te koop staan.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 16:53

Schopje!

Hoe gaat het met jullie Maestro's?
Flynn is vrijdag naar binnen gekomen omdat het land te nat werd en het paard waar ze mee stond moest aan het werk.
Poeh wat een kasteel is het al.. Een giga nek erop, Nog lekker vet. Het land heeft haar echt goed gedaan gelukkig. :)

Gister maar meteen benen en kaak opgeschoren zodat ze een beetje toonbaar is en dit liet ze allemaal erg braaf toe.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:52

Iedereen nog de beste wensen! En dat we maar een hoop plezier mogen beleven aan onze paarden!

Heb vorige week maar eens een foto gemaakt van Flynn.. Poeh wat een dame wordt het al. Helaas weet ze maar al te goed dat ze groot is en steekt dan lekker ook der hoofd in der lucht als ze ergens geen zin in heeft. Halsters en hoofdstel is nog een drama.. En een wormenspuit erin krijgen is al helemaal een drama.. Mevrouw doet der hoofd omhoog en ik kan der niet meer bij,, En dan ben ik toch niet 1 van de kleinste..

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Amigo_ op 03-01-13 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:06

Jeeeemig wat een kanon zeg! Wel leuk! Die van mij is qua model ongeveer hetzelfde maar dan veeeeel kleiner. Die heeft pas een nieuwe fleecedeken gekregen maatje 185 :')

Ik was vandaag wel weer erg blij met mijn guppie, ik had er door het weer al een dikke maand niet meer opgezeten en kon vanavond gewoon weer opstappen en wegrijden. <3

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:23

Altijd leuk om ze te vergelijken vind ik. Heb je ook een foto van die van jou hoe die nu is?
Echt 185??? Flynn heeft nu 205 op, kwa lengte mocht ze wel een 195 maar ze zitten allemaal te krap om de schouders/borst :=

Leuk dat hij het goed doet onder het zadel, heb je hem ook al op ch lopen?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 23:30

Knapperd amigo!
Maareee klinkt als of ze een opvoedkundig lesje nodig heeft ;)
Ga je der zelf zadelmak maken?
Ik heb ze vandaag weer lekker gereden, met een Vd maestro s een lijntje gesprongen.. Wat een kanon is dat! Die springt!!

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:42

Dit zijn de meest recente foto's die ik heb (Met een vriendinnetje van mij er op), van september denk ik.
In het voorjaar gaat het mee op concours is de planning. Gezien ik alleen een buitenbak heb schiet het trainen momenteel echt niet op. Maar dat vind ik ook niet zo erg, hij is nog jong zat dus wat extra weken vakantie tussendoor kan nooit kwaad.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:15

wat een leuk dier!! Ook een flinke hals of niet?

Jaa ze heeft echt snel een cursus: "hoe gedraag ik me netjes" nodig.. Toen ze net op stal stond ging het allemaal erg goed.. Maar ben weekje ziek geweest dus hebben andere haar gedaan en sinds dien is het drama.. Ze vond het al niet fijn al dat gekloot aan haar hoofd, toch iets kopschuw.. Maar kan nu helemaal weer van vooraf aan beginnen.. (zo zie je maar weer; je verpest ze sneller dan dat je ze goed hebt :=)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 07:00

Ziet er goed uit marsha waarom Kom je niet een keer bij ons rijden?

Haha amigo ja die jonkies hebben als snel door ;)

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 13:50

Vervelend Amigo! Die van mij is wel erg braaf maar daar moet ik wel gruwelijk consequent mee zijn. Want als je hem een vinger geeft..... ;)

Essie: Ik wil in het voorjaar graag een keer bij jullie komen rijden, vind het ook wel heel leuk om weer wat broertjes/zusjes weer in het eggie te zien. En het is toch bij ons om de hoek.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 12:59

Wat is die van jou al groot amigo_ hoe oud was die nu?
Die van mij staat weer bij huis, andere land was te nat.
Ze is weer flink gegroeid en ze begint wat eigenzinniger te worden, maar dat vind ik geen probleem.
Hou wel van een paardje met pit ;).

Mijn hoefsmid schatte haar al op 1.72 maar ik denk zelf rond de 1.68, even weer een keer meten.