Wie heeft er een afstammeling van Negro?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anjatjeuh

Re: Wie heeft er een afstammeling van Negro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:38

Regina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:11

Heb niet alle berichten gelezen (651 pfffffff Slapen ), maar ik wil toch even kwijt dat onze 6 jarige merrie Unetta (Negro x Belisar) afgelopen weekend meteen in haar eerste Z2 proef een winstpunt heeft gehaald en dat ze nu dus Elite Sport is!!! Qua karakter: Ze heeft het niet op mannen staan en ze had vooral in het begin niet altijd evenveel zin om te werken, maar op een bepaald moment is de knop omgegaan bij haar en nu doet ze geweldig haar best. ...........qua type: Het is natuurlijk een mooie merrie, anders worden ze in eerste insantie niet voorlopig keur. Mijn aanmerkingen op haar zijn dat haar bovenlijn wat gezonken is en dat ze net wat meer lengte in de hals had kunnen hebben, maar daar tegenover staat een geweldige kont! Qua bewegingen: een goede stap en een geweldige galop. De draf stelt helaas maar weinig voor (vooral het voorbeen), maar wel een krachtig achterbeen.

Verder is het een geweldige moeder, heel makkelijk. Haar eerste veulen (van Oscar) is nu een twenter en hopelijk is ze nu drachtig van Santano.

Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen, maar als iemand me dat even uitlegt dan heb ik wel een paar leuke plaatjes.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:34

Ik plaats de foto's eventjes voor Regina71:

Afbeelding
Unetta (Negro x Belisar)

Afbeelding
Anetta (Oscar x Unetta)

Afbeelding
Anetta als enter met vriendinnetje Inea (Dublin x Ramiro)

Afbeelding
Unetta en Anetta (als veulen)

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 18:14

Zo die lijkt op Ti amo!

Regina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:47

Grappig, ik heb nu pas door dat Anetta het kolletje Haha! van haar opa (Negro) heeft!!! Haha!