Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Zooist schreef:Hahahaha! Ik blijf hardnekkig OLD-SCHOOL....met mijn glim helm....
En het prijzengeld was een tegoedbon voor een ruitersportzaak van acht hele euries!!!
Jaja, het startgeld was 7,50 en de benizine ietsje meer... Paar drankjes en een broodje kroket....
Nee, er is niks van over....
, een pas de deux met de Sydney schimmel bij ons op de vereniging of ...........................wie weet nog meer leuke ideeën?
, een pas de deux met de Sydney schimmel bij ons op de vereniging of ...........................wie weet nog meer leuke ideeën?

Hij heeft echt een superkarakter. Uren borstelen geniet hij echt van....
Megacarmen schreef:Heeej Malene !!!! Superrrrrrr gedaan joh![]()
Volgende keer wil ik graag mee![]()
Super What, super What, super What
en ik hoop dat ik meekan, want dat wil ik ook meemaken hoor met deze Superrr What
:D:D Zooist schreef:tienus63 schreef:
Beter idee, een show nummer met Sydney nakomelingen.............., een pas de deux met de Sydney schimmel bij ons op de vereniging of ...........................wie weet nog meer leuke ideeën?
met een glaasje wijn op, word ik soms hartstikke creatief.
Ik vind het best, zolang ik maar zelf niks hoef te organiseren, daar heb ik geen tijd voor...
Wil verder best komen oefenen ofzo.... maar idd wel van de zomer want nu moet ie met zijn warme bips weer de trailer op en als het dan lang duurt vind ie het koud...