Gaat alles goed met iedereen?
Hieronder de andere foto's van de shoot!!
[RIJ-ITP] Eerste strandrit met guppie Franco!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mellamoshan schreef:Geloof dat dat toch wel heel typerend voor voice nakomelingen,dat hete onder het zadel. Heeft die van mij ook, al wordt hij steeds fijner controleerbaar daarin.
Gave.foto's van dertroit zeg! Heel mooi!
Hier trouwens een paar foto's van easy die een vriendin van me heeft gemaakt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
(en ja aangezien alles overeenkomt, kan het niet anders dan dat dit paard eerst was van fanucci hier op bokt
) mellamoshan schreef:Was je van franco afgevallen of was.je wel weten blijven te zitten?
... Zodra de bocht zou gaan komen, heb ik een pluk van zijn manen gepakt en mezelf vastgeklemd op het zadel. Misschien maar goed ook, want bij het hek draaide hij dus ineens scherp naar links. Helaas stopt de mijne niet met rennen als ik ongelukkig in het zadel zit... Heb dus een hele tijd "ho, ho, ho!" geroepen en hem op een steeds kleiner wordende volte gestuurd, totdat hij stopte met lopen. Maar mijn hart zat in mijn keel. Ik had ook niet direct pijn, die kwam in de loop van de dagen. Maar op dat moment was ik zo ontzettend boos...
Ik heb mijn zweep aan de kant gegooid (anders ging ik hem verkeerd gebruiken) en hem een paar schoppen verkocht en ben weer verder gaan rijden. Maar ja, hele ontspanning weg natuurlijk..... :s Scott schreef:Hee wat grappig ik lees hier dat er 2 voice's hun mond opendoen bij het rijden.. nu doet mijn ceas dit ook.. en juist dan loopt hij lekker door zijn lijf.. hij doet het ook tijdens t longeren. Normaliter zou je zeggen dat je dan te hard met je hand inwerkt maar bij mij is dit echt niet zo.. Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren.
Muriel schreef:Aangezien wij sinds vorige week dinsdag ook een Voice nakomeling op stal hebben, is het heel leuk om zo wat familie te zien! Veel bekende dingen (vooral karakter) zag ik al voorbij komen, leuk zeg! Fanucci is een Voice x Flemmingh van 4 jaar oud en we hebben hem vandaag voor het eerst even gelongeerd en daarna lekker gewassen (vandaar dat hij nat is op de tweede foto). Hieronder 2 foto's van onze nieuwe trots!(en ja aangezien alles overeenkomt, kan het niet anders dan dat dit paard eerst was van fanucci hier op bokt
)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
, maar wat een mooi koppie zit erop! Ik herken toch weer ook dingen in de mijne. Zo leuk dat ze ergens allemaal verschillend zijn en toch ook allemaal weer op elkaar lijken!