Misschien omdat je door hebt gereden dat het juist niet hebt. Soms moet je even door de spierpijn heen rijden.
Succes met je les
orienta
Geplaatst: 16-06-11 11:28
Ja ik rijd ook altijd er gewoon doorheen, als ik haar niet laat werken dan word het alleen maar erger. Gisteren ging het wel fijn dan kan ik er voor mijn gevoel een z1 proef uitknallen nu nog in de ring
Wat goed Had je dat nu maar gefilmd. Als het lukt gaan Vince en ik met onze les zaterdag voor het eerst 20x60 rijden. Mij benieuwen of dat we de overkant halen
orienta
Geplaatst: 16-06-11 11:40
Haha dat is een end dan als je van hand moet veranderen idd in een 20 x 60
Ik zit alleen altijd met mn beesten die thuis blijven en het kostenplaatje schijnt ook niet niks te zijn.
listiglistje
Geplaatst: 17-06-11 09:54
xx_Irisje schreef:
Druk weekend zeg Even de kans om winstpunten te scoren?
Nee voor de winstpunten doe ik het niet, maar om de routine en de puntjes op de i Proef 13 draait bij mij niet zo lekker op gras als proef 14 en laat proef 13 nu net 5 x de selectieproef zijn 26 juni is mijn laatste selectiewedstrijd!
Ik vind dat op gras rijden sowieso een vak apart, zeker met een paard van 1.80 m in 20 x 40 zonder hekjes.... Ik kan oefenen thuis en in de les wat ik wil daar loopt hij gewoon super!! Ik zou dan iedere week 1, 2 of 3 moeten staan volgens mijn instructrice, maar dat is wel op zand
lijkt mij erg leuk een x Almelo maar daar hangt idd wel een kostenplaatje aan
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 17-06-11 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat is ook de kunst om op wedstrijd hem voor elkaar te hebben
Is inderdaad geen goedkoop weekje maar tegelijkertijd is het wel een beetje vakantie voor me. Dus dat compenseert mooi!
xx_Irisje
Geplaatst: 17-06-11 09:59
Ik snap m Kan je thuis niet op het land rijden ofzo om wat extra feeling te krijgen?
Seven
Geplaatst: 17-06-11 10:01
14 gaat bij ons ook beter waar t aan ligt durf ik niet te zeggen. Op gras loopt B ook niet zo fijn als thuis hopelijk straks meer op gras oefenen thuis
Wel lekker zo'n vol gepland weekje ik heb nog geen wedstrijd nu weer gepland ik hoop over 2 week wel weer te gaan.