Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Soms kan je dr wel opknopen aan de hoogste boom, maar ze heeft ook hele fijne en goede stukken! Maar dan heb je zo'n fijn stukje en dan ineens uit het niets kan ze gaan protesteren, stoppen/achteruit/omhoog..
Geen pijl op te trekken 
Ben zeer benieuwd. Heb dr vanavond voor het eerst aan de pessoa gelongeerd, ik had 1 bokpartij verwacht met dat ding achter dr kont langs, he-le-maal niks! Maf paard
Ze liep aan de longe echt heel fijn
Dus blijf het lekker zo afwisselen..
Dus maar even wat doorgegalopeerd en pas voor de overgang terug sprong ze weer om.. Hoop dat dat na de ostheopaat beter is..

Jammer van de kampioenschappen.. Naar mijn ervaring is dat meestal teleurstellend.. Dus doe er ook nooit meer aan mee, even lekker trainen is ook erg fijn.
En idd, het valt altijd tegen.. Empress schreef:Leuke foto's !Jammer van de kampioenschappen.. Naar mijn ervaring is dat meestal teleurstellend.. Dus doe er ook nooit meer aan mee, even lekker trainen is ook erg fijn.
Heb ik ook met Ad gedaan, nu bezig om de punten voor t M2 te rijden, en dan ook weer een stop tot we echt klaar zijn voor t M2. Moet er nu nog 3 volgensmij, over 3 week weer wedstrijd dus hoop dat t dan gaat lukken, week erna ook nog eentje en dan is t ook weer bijna indoor. Wil ik weer veel gaan springen en de dress evn laten liggen. In sept/oktober komen hier ook nog wat oefencrossen, wilde ik ook aan meedoen, erg leuk vind ik dat, alleen t water...

Empress schreef:Jullie hebben daar wel een erg mooi terrein. Bij onze manege is er ook wat, alleen daar staat wat minder en dan de helft hoger. Over het algemeen springt hij ze daar allemaal wel. Alleen het water...
Ad net gelongeerd en gister ook na de fysio. Ging wel lekker. Net 3 paarden gedaan, + hindernissen verven ben nu even moe met dit weer haha. Zo douchen en weer verder verven.
Hoe is je wedstrijd gegaan montekarlo?
Empress schreef:Jullie hebben daar wel een erg mooi terrein. Bij onze manege is er ook wat, alleen daar staat wat minder en dan de helft hoger. Over het algemeen springt hij ze daar allemaal wel. Alleen het water...
Ad net gelongeerd en gister ook na de fysio. Ging wel lekker. Net 3 paarden gedaan, + hindernissen verven ben nu even moe met dit weer haha. Zo douchen en weer verder verven.
Hoe is je wedstrijd gegaan montekarlo?

kan me ook niets meer van het 'ongeluk' herinneren, van de hele dag niet trouwens..