Anoniem schreef:Die van mij schrik altijd van vogels, maar das m'n eigen schuld, ben zelf als de dood voor die beesten
Ja, dan krijg je dat.Nah, deze duif zit áltijd bij de bak enzo. Heel handig, ze land ook wel op onze lichtpalen en daar zitten bouwlampen op, de ene moet wat stijver in de houder, want als ze daar op land klapt deze achterover en schijnt het licht omhoog
sophie, is er dan nu nog geen foto gemaakt? Mijn vriend had toen zijn hand/arm verbrijzeld, die hebben ze pas na 3 dagen op de foto gezet, maar hij lag in het ziekenhuis dan met zijn arm omhoog aan een infuusrek.
Het is was die paarden van ons. Hoop vandaag even kans te krijgen om haar even rond te slingeren, even loswerken. Anders ben ik bang dat ze stijf word.
Moet zeggen, aan de longe zag ik niet echt dat ze stijf was, maar voelde het gister wel. Natuurlijk tijd stil gestaan.
Heb nu trouwens besloten om zelf te kijken of ik kan rijden. Dan maar wat minder, maar wel zelf en geen bijrijder.

"Jammer" dat ik er al eentje heb, je staat dichtbij en vind die van jou een leuk beest