Kijk voor meer info maar eens op de site van manege Onder de Kastanje in Kootwijkerbroek
Leuk om te zien dat er mensen komen kijken:D Altijd super leuk als er belangstelling is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, een vos en een zwarte heb ik. En ja ik was op de wedstrijd in oenkerk met beide sjakies, en met mijn 4 jarige alleen springen en met mijn vos in dressuur en springen. Ik ben zaterdag in warga te springen, met mijn vos.
Ik was met Appalin in oenkerk, en die zei nog: Dat is ook een ST, vandaar
Wij zijn sinds gisteren de dolgelukkige eigenaren van Peru´s Gipsy Queen,we hadden al een tijdje mailcontact met de familie Dijkstra, maar omdat ik in Spanje woon en tot gisteren niet kon komen kijken, wilden we nog niets zeggen
Maar gisteren gaan kijken en ze is zoooo mooi!! Op 3 juli komt ze dus naar Spanje toe!! Ze is voor onze zoon, die is 9 jaar en gek van paarden
Hij gaat dus vanaf enter leren met borstelen, enz enz, maar vooral dat ze een maatje voor hem is. Ze blijft geen Gipsy heten, maar Luffy
)
Ik denk dat ze echt zwart-bruin wordt. 

en ik moest natuurlijk ook nog even een fotootje maken van de jonge scen tao daar..
Dus nu hopen op 4 leuke veulens volgend jaar!