Driekwart hetzelfde bloed als de mijne . Ben benieuwd hoe beide dames zich ontwikkelen .
Het is wel een dame met een apart karakter hoor. De vergelijking met een hondje gaat nog het meeste op; ze komt keihard naar je toehollen als ze je ziet en loopt je overal achterna. Dat heeft ook nadelen. Zodra ze ons ziet gaat ze tussen de draden door om bij ons te zijn . Morgen de stroom maar eens wat opkrikken, want dit kan zo niet blijven in ieder geval .
Ik vind haar zelf heel degelijk dus de keurmeester was nog lief
Stephtj
Geplaatst: 03-07-13 12:39
Ik heb mijn Rubiquil merrie laten dekken door hem. (Afstamming: Rubiquil x Belisar) Ze is drachtig bevonden, morgen voor de 2de maal scannen. Hopen dat het vruchtje er nog steeds zit
Als ik het goed begrijp dan zullen zijn nakomelingen dit jaar 3 worden? Ik ben erg benieuwd hoe ze het onder het zadel zullen doen
Anoniem
Geplaatst: 19-07-13 09:13
CK gehad Iza liet zich s'morgens super zien, in de kampioenskeuring was de pijp een beetje leeg s'middags, bloedheet en vanaf 6.00 al op pad. Ze wilde gaan liggen slapen in de voorring (echt! brutale hond is een understatement, dier zit nergens mee). Ze werd 3e met het commentaar dat ze de mooiste bewegingsvorm had maar toch wat beter in het dressuurpaardenmodel had moeten staan. 1 en 2 mochten naar de nationale dus net niet. Misschien als ze s'middags net ze gelopen had als s'morgens.. Maar ik snap het ook wel, ze is behoorlijk gelders van type Al met al dus wel tevreden over mijn Bon Bravourtje ben er blij mee.
Wel totaal iets anders dan de mijne. Brutaal en nergens van onder de indruk dat herken ik helemaal, ook die van ons heeft een tamelijk apart karakter .
Overigens ook een schattig ijsje tussen je foto's .
Hier staan ook nog een paar. Melissen had wel knappe foto's
Thanks maar is geen IJslander, grote maat shet Recente foto's staan wel bij mijn advertenties. Grullo zie je niet zo vaak bij shetten en helemaal niet in deze maat.
Heb jij weer eens wat foto's LDRD? Ik vind vergelijken wel leuk
Knap dier Janne, welke maand is ie ook al weer geboren, heeft al een beste hoogte of niet?
Die van mij is nu 1 jr. , en ziet er niet zo knap uit nu haha
LDRD
Geplaatst: 20-07-13 16:20
Ah, leek net een ijs en naast de dressuurpaarden ben ik gek op ijsjes namelijk .
Ik heb helaas geen recente foto's. Had voor mijn vakantie wel wat foto's gemaakt, maar toen stond ze als een dood vogeltje in de wei te koekeloeren. Mijn man gaf haar een tikje onder haar kont om haar aan het lopen te krijgen, maar toen kwam ze alleen maar verwijtend op hem af slenteren . Na mijn vakantie proberen we het maar weer eens. Heb ook altijd precies op het verkeerde moment mijn fototoestel wel danwel niet bij de hand .
Iza is van april nog geen 4 maanden maar goed ontwikkeld
Ken dat, heb ook nooit de camera mee als ze eens showen
LDRD
Geplaatst: 20-07-13 17:29
Balen is dat hè, hebben ze een showmoment sta je daar met lege handen . Maar komt goed, ik zal binnenkort mijn ijsjes erbij gaan zetten (hebben nog niet officieel kennis gemaakt) en dan heb ik de camera zeker paraat .
Ze droogt goed op LRDR! Je kan goed zien dat het ook een havidoffje is! Update van onze merrie nu 2,5 maand oud.
LDRD
Geplaatst: 14-08-13 11:18
Die van jou ook. Stevig ding is dat, lijkt wel een fors paard te worden. Jouw merrie daarachter staat er trouwens goed bij. Mijn veulen trekt de merrie echt helemaal leeg. Zodra het veulen eraf kan gaat ze eraf hoor, want er is geen voeren tegen op het moment.
die lijkt heel erg op de mijne zeg, alleen had die toen nog een heel ander kleurtje.
LDRD
Geplaatst: 14-08-13 11:35
Jij hebt zeker geen recente foto's hè fokfanaat?
Valt me op dat alle veulens van BB die ik tot nu toe heb gezien zo goed in de bespiering zitten, sterke dieren.
fokfanaat
Geplaatst: 14-08-13 11:40
nee hij staat in de opfok, wordt laaiensgroot en is niet moedersmooiste. hoop dat het nog goed komt ahahah
maar was ook zo'n spierbundeltje idd
LDRD
Geplaatst: 14-08-13 11:48
Joh, in de opfok ziet bijna alles ellendig eruit .
Ik heb een 3 jarige staan waarvan ik als veulen en in de opfok toch vaak gedacht heb 'wat moet ik ermee' die is niet om aan te zien, die mag wel een heleboel andere kwaliteiten hebben later wil ik die aanhouden. Tsja, het is nu later, de mooiste van stal zal het nooit worden maar het is te doen, maar nu hij langzaamaan in het werk komt blijkt dat zijn kwaliteiten in het werk zijn uiterlijk toch behoorlijk overklassen (gelukkig ). En de kwaliteiten onder het zadel dat is uiteindelijk natuurlijk waar het om gaat. Gaat dus nog lang niet weg .
daar heb ik wel alle vertrouwen in, krijg alleen maar goede berichten uit de opfok over zijn karakter, en dat is voor mij het allerbelangrijkste, en zijn uitstraling zal ook wel weer terugkomen.
alleen 10 cm kleiner was wel fijn geweest, maar dat heb je niet voor het zeggen.