't zal geen paard zijn die de 150 proeven zal meelopen maar een leuk veelzijdig paard zie ik er wel in
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shanna_W schreef:De 2 jaar hebben ze nu een keer of 4 laten vrijspringen, de eerste keer was heel gewoon maar de laatste keer begon hij toch al erg knappe sprongen te tonen.
't zal geen paard zijn die de 150 proeven zal meelopen maar een leuk veelzijdig paard zie ik er wel in :j

Ben heel trots op haar!Kaitlin schreef:Dankjewel iedereen!Ben heel trots op haar!
En wat een leuke ferro's komen er weer voorbij zeg! De aftekeningen op het hoofd komen ook vaak overeen,zo grappig!
heb met mijn merrie een paar keer gesprongen,1x op een andere stal, daar stonden ze allemaal te kijken van haar techniek,ze bleek enorm vlug te zijn. Ach..ik heb niets met springen!
@suelza: hele knappe merrie! mijn merrie is ook erg kort in de rug, miste de laatste 5 punten voor het sterpredikaat. Gelukkig is ze wel PROK en straks hopelijk ook Sport!

, vader = ferrolan. Die van mij heeft echter wel een NRPS pony moeder die van Romiro is
. Dus niet zo gefokt als veel van jullie ( KWPN) 

.