ik ben er ook weer eens,heb een tijdje niets geplaatst maar wel het topic gevolgd.
Vervelend voor je Veloz van de blessure van je paard,ik hoop dat ie snel weer de oude is!
De foto's van Timbers zijn weer Top!
De winstpunten van iedereen vliegen hier ook om je oren ...leuk!!
Nou even mijn verhaal....het ging februari/maart niet zo lekker zeg maar tussen Tatrice en mij,ik met mijn onzekere gedoe en Tatricia die daar geweldig gebruik van maakte.
Ben maar hulp gaan zoeken en daar hebben we allebei heel veel van geleerd.
Inmiddels zijn we natuurlijk 2 1/2 maand verder en gaat het super tussen ons,eigenlijk komt het erop neer dat Tatrice heel dominant gereden moet worden,geen gezeik...we gaan het gewoon doen...klaar!!
Dat heeft mij natuurlijk wel wat moeite gekost want ik was dus maar een watje
Maar kort en duidelijk zijn heeft ze dus echt wel nodig.
Ik durfde haar eigelijk niet "aan te pakken"zeg maar, dat was een puntje voor mijzelf om aan te werken,maar ja na die herniaoperatie viel dat niet mee...
Op het moment kunnen we het weer helemaal vinden met elkaar en op 13 mei hebben we onze eerste landelijke wedstrijd gereden(ik dacht ik probeer het maar gewoon)
We hadden 184 en 187 punten..nou dat was een geweldige opsteker natuurlijk!
Zondag weer gestart en die proeven gingen echt zo fijn...200 en 190!
Echt al had ik geen winst gehad op dat moment intereseerde me dat geen reet(sorry) alleen al het gevoel van wow..dit gaat lekker!
Dus supertrots om mijn meissie(en ook een beetje op mezelf).
Hoop dat ik jullie niet verveeld heb met mijn verhaal..
Even kijken of het lukt om wat fotootjes te plaatsen.[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=L4E8DVXP[img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=T4FLCWPR[img]

Misschien kom ik van het weekeind wel op ziekenbezoek! 
dus ben ik maar doorgereden. Durfde niet zo goed het erf op te rijden om te vragen of je er was
aangezien hij de laatste tijd niets doet. Ik wilde hem vanochtend "voorzichtig" longeren maar dat werd rennen geblazen, dus daar maar mee gestopt. Morgen ga ik er maar op en kilometers maken door de bak (mag alleen rechtuit stap en draf). Ook is hij weer "in lovë" op een merrie bij ons op stal, daar word hij ook erg vervelend van. Dus meneer treft het