Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lemon71 schreef:Het ging echt heel goed met mijn rug .. zelfs het opstappen ging goed en dat was de laatste keer dat ik op een paard zat het grootste probleem omdat ik dan alles belast wat ik eigenlijk niet mag/moet belasten ... het was een super gevoel ben nu nog blij

zit ze altijd in te kroelen en te trekken.
Ik rij (samen met mijn bijrijder) mijn Uppie toch wel al 4 a 5keer per week dit ook op advies van iemand van dit forum (nogmaals thanx daarvoor want ik denk dat het een heel juist advies was) omdat die van mij in het begin zo ondeugend en dominant was wil ik hem nu even aan de gang houden ik doe niet elke dag hard trainen soms loopt hij een kwartiertje en dan is hij klaar hij gaat wel elke dag in de paddock. (hoop niet dat dit teveel voor hem is als ik lees dat jij hem maar 2 keer rijd) Maar volgens mij zit ik op deze manier goed met hem hij ziet er goed uit en voelt zich goed en IS BRAAF hahahahahah ..
Maar wel minder bles.
Daar heeft ie vier keer een aanloop voor moeten nemen en dan nog als Bassie de Clown eroverheen gaan
En dan te bedenken dat z'n moeder de punten had voor 't ZZ en provinciaal kampioen is geweest.

Hij lijkt met de dag weer te veranderen..