Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jeska2

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 18:23

Haha nou dan ben je in ieder geval goed vooruit gegaan! Ook een hele knappe Krack :j

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:41

Wat is ze opgeknapt zeg :) mooie foto's .

Gisteren heb ik mail gehad dat we geselecteerd zijn voor de regiokampioenschappen :D
Kunnen we de matige kring die we gereden hebben overnieuw proberen maar dan op de regio ;)
Hopen dat hij minder stress heeft , een week ervoor verhuizen we :o

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:47

Oh spannend allemaal achter elkaar Moniek! Gefeliciteerd met je selectie, alvast veel succes!!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 07:02

Dank je wel Jeska

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 10:06

Fleurfloran haha dat was ook een springkonijn :D Mooie foto's!

Veel succes Moniek, komt vast goed met uw knapperd ;)

Vorig weekend nog wedstrijd gehad, was de nieuwe proef en het zal nog effe oefenen worden! Hij is toch moeilijker dan ik dacht :Y) dat heb ik weleens als ik win, ben ik de keer erna soms iets te makkelijk.. Maar kom, had geen grote fouten en was nog 4des maar tevreden was ik niet echt! Niveau was waarschijnlijk voor iedereen voelbaar, denk ik dan!
Zondag weer een kans :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 10:49

Hahaha dat " makkelijke " herken ik wel... Alleen heb ik nu steeds lezers mee die het heel goed doen maar niet gewend zijn om te lezen, dus leer ik ze sowieso uit m'n hoofd .. Rijd ook een stuk rustiger ;)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 11:02

Ja sinds afgelopen winter leest mijn papa ook terug voor, na mij misreden te hebben op het nationaal (beter moment wist ik niet uit te kiezen :+ ) Sindsdien beetje schrik om weer fout te rijden..
Maar ik leer hem ook altijd vanbuiten! Het probleem was dat ik vorige proef moest appuyeren naar de hoefslag, en nu naar de middenlijn en had het verschil een beetje onderschat :') kwam ik op de middelijn aan, precies of mn paard was zat :') en over't algemeen ook wat rommelig en de enkelvoudige waren ook niet echt gezet, hij was niet zo gevoelig als thuis.. In begin TE hevig, op het einde slap... Hij is gewoon zo moeilijk te regelen tussen te lui en overspannen... Heb hem eerlijk gezegd nog maar 1 keer in de verzameling gekregen die ik wilde dit jaar!! Er mist altijd iets... En ik weet dat ik het ben, maar op de moment zelf weet ik vaak niet wat er juist mist! Maarja dat zal wel komen met de jaren denk ik dan.. En iets meer durven rijden, eigenlijk zou hij daar even goed moeten luisteren als thuis, maar ik ben vaak minder streng op wedstrijd.. In de hoop dat er niets misgaat.. Maar zo rij je nooit een echte chique proef natuurlijk, en hij kan het allemaal zo goed!! Dan kan ik mezelf achteraf iets aandoen!!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 13:46

Ik rij op wedstrijd ook vaak wat meer afwachtend dan thuis.. Terwijl je er op wedstrijd toch vaak meer aan moet rijden omdat er zoveel te zien is voor ze.. Ach wat je zegt komt wel met de jaren ;)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 08:52

Handig dat FB :o Zag dat ik Hudson vandaag alweer 1 jaar heb.. Pff wat was het wennen in het begin, van een net opgevoede 3 jarige naar een wervelwind van 3 :+ .. Maar wat zijn we naar mekaar toegegroeid :+:
Afbeelding
Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 18:16

Hudson vandaag verhuisd.. Hij ziet er blij uit met alle paarden om hem heen , hij kan heerlijk neuzen met de buurman en de stalhond gaat er ook helemaal voor staan... Dat is nu al z'n grootste vriend :D
Afbeelding
Afbeelding

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 21:30

Fijn hoor! En gefeliciteerd met jullie jubileum! *\o/*

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 07:20

Dank je wel PrinCes

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 09:44

Ziet er fijn uit! Heel leuk!

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 11:03

Grappig hé Moniek hoe snel de tijd dan gaat! Ik wist ook niet meer precies wanneer ik Gina kocht, maar dankzij Facebook wist ik het weer :P

Nieuwe stal ziet er goed uit, is hij een beetje op z'n gemak?

Ik heb nu precies een week niet meer gereden, haha noem het lui, of te warm om wat te doen.. 8-)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 12:51

Leuk Moniek!! Wat een model heeft hij toch :wow: Veel geluk op de nieuwe stal!

Gisteren weer wedstrijd gehad! Drafstuk ging goed nu, maar galopwerk wat minder! Tijdens het inrijden moest ik beginnen aan mn galopwerk en toen kwam er een achttal in de inrijring :( Was echt pissed-off!! Overal moeten stoppen, opzij gaan, afdraaien... Waardoor ik niet aan het rijden kwam! Maar er was zeker vooruitgang, [***] was niet wild!!! :D :D heb echt op m'n eigen onstpanning en ademhaling gelet en het brengt dus toch op :) daardoor had hij nu wel nog genoeg energie voor de proef!

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 12:52

Jeska, ik heb vorige week ook een paar dagen overgeslagen toen het 30° was :o

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:15

Toch fijn gevoel dat je het hebt kunnen oplossen door te letten op jezelf! Dat werkt bij mij ook altijd wel goed. Moest vorige week maandag ook eens goed uitademen tijdens mijn les, Gina gelijk helemaal ontspannen zo bizar!

Ik zet bij ons voor wat mensen paarden binnen en buiten en als het dan zo warm is heb ik gewoon geen energie meer over om zelf nog wat met Gina te doen.. Echt zonde eigenlijk, dus ga het volgend jaar ook niet meer doen denk ik. Het leek zo'n ideaal bijbaantje; in de ochtend en einde middag paarden doen en tussendoor werken, maar het is wat zwaarder dan ik had verwacht. Heb een stappenteller op mijn telefoon en loop gemiddeld zo'n 10km per dag. En dan heb ik mijn eigen paard nog niet gedaan :o

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 14:45

10 km? 8)7 (zou ik niet aankunnen :'))
Ik zet momenteel ook paarden binnen voor mensen op stal, maar zijn er maar 2 dus valt mee! Maar 2 weken geleden had ik 6 paarden die ik moest stappen en verzorgen, zonder de mijne ingerekend! Was gelukkig maar voor 2 dagen want was ook zwaar met het warme weer :oo En dan heb ik eerlijk gezegd ook geen zin meer om te rijden... Maar die ene dag heb ik het toch gedaan, want ja zit wel in een wedstrijdseizoen dus kan hem niet zomaar laten stilstaan eigenlijk en het deed me dan wel deugd dat ik het toch gedaan had :j

En ja hoop het nu echt te kunnen volhouden, ook als het 10° minder warm is, even ontspannen blijven...

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 17:50

Ziet er fijn uit moniek , hoop dat jij en Hudson daar lekker op je plek zijn.

Ik kan wel zeggen dat fancy en ik ondertussen goed gewent zijn. Het rijden gaat steeds beter , vorige week donderdag mijn eerste privé les gereden daar en donderdag ga ik mijn 2e rijden. Wel zijn we verhuisd van buitenstal naar binnenstal , wel direct aan de deuropening dus ze kan alsnog lekker naar buiten kijken. De doorgang bij de buitenstal was te laag voor mijn kasteel. Ze had op dag 5 heel haar hoofd open gehaald en durfde daarna niet goed haar stal meer in en uit :')

Ik rij overigens gewoon met 30 graden ,het is zeker niet fijn maar ze zal toch een beetje moeten bewegen. Alleen woensdag vond ik het echt wel te warm om te rijden.

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 18:49

Fijn dat jullie gewend zijn Fancy!

Haha mij geeft het ook voldoening als ik tóch heb gereden hoor, maar vorige week had ik ook nog een oppas hond en kon ik het echt niet opbrengen. Maargoed, weekje vakantie voor paardlief mag ook wel eens. Gelukkig staan ze overdag lekker op het land, dus beweging krijgt ze wel :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 19:21

Ik rij niet met 30 graden hoor hahaha gelukkig is Hudson nog jong en geeft een dag extra vrij niet ;)
Morgen ga ik hem longeren .. Krijgt hij woensdag achter een ijzer zodat hij op de regio rondom antislip kan ;)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:23

En Moniek, is ondertussen jullie kampioenschap al geweest?

[***] was afgelopen weekend op wedstrijd weer heel flink, weerom braaf tijdens instappen/rijden (ademhaling werkt dus echt) Alleen inrijden naast springparcours EN achttallen EN aalopende mensen was wat veel van het goede en heeft hij toch nog af en toe een kleine huppel er tussen gestoken ;) maar toch blij met de vooruitgang!! In de proef heel leuke stukken gehad, maar kregen slechts een 10de plaats, hoewel we enkel afwerkingsfoutjes hadden... Ach, gelukkig weten we zelf goed waar we mee bezig zijn :j

Vandaag een zoveelste k*tdag op het werk.. Heb 2 weken geleden ontslagbrief aangetekend opgestuurd. Tijdens bouwverlof (beetje ongelukkig), zo kon ik het ze niet eerst persoonlijk vertellen!
Mijn personeelschef schrok zelfs nog van mijn ontslag terwijl ik het zeker duidelijk gemaakt had dat ik op deze manier echt niet ging blijven. Ik vraag al vanaf ik hier werk (inmiddels meer dan een jaar) om meer werk, ik verveel me dood.. Nu de laatste tijd krijg ik werk bij, maar echt IQ-loze opdrachten zoals stikkertjes kleven etc. Ik voel me zo nutteloos :( vandaag personeelschef op de hoogte gebracht van mijn ontslag en heb het gevoel dat hij me gewoon in m'n gezicht staat uit te lachen.. Zou echt kunnen wenen nu, maar aan de receptie is dat niet zo handig :Y) :(
Och, ik denk steeds: nog minder dan 3 weken en dan is het voorbij....

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:25

Fijn dat het zoveel beter gaat op wedstrijd! Die van mij is ook heel gevoelig op ademhaling, merk het gelijk als ik zelf vast ga zitten houden dan vindt hij ineens alles eng..

Gelukkig is het over 3 weken voorbij! Heb je al nieuw werk op het oog? :)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:34

Ja idd! Gaat echt samen met dat vastklemmen. Ben blij dat ik eindelijk doorheb wat ik moet doen of juist niet mag doen :)

Heb al iets nieuws gelukkig! Anders had ik nog niet kunnen vertrekken (zou ik niet durven)! Kwam echt als een geschenk uit de hemel gevallen!! Heb zelf bijna niets moeten ondernemen, dat is het lot denk ik dan :) goede karma komt op mij af, werd wel eens tijd :D
Zag er op't eerste zicht een heel leuke firma uit, met aangename jonge mensen!! Nu zit ik heel de dag alleen in een vies kot met allemaal zwetende chauffeurs :( hoewel die mensen daar vaak niets aan kunnen doen, geef ik het toch liever door aan iemand anders.. Niks tegen die mensen hoor, maar zelfs "dom" gedrag dat ik anders zou weglachen, wordt ik nu enorm gefrustreerd van!!! Niet gezond meer op deze manier...

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:37

Nee logisch, werken moet wel leuk blijven als je daar zoveel tijd per week zit :)
Fijn hoor! Hoop dat je nieuwe baan beter gaat bevallen :)