Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mooie foto's .

Mooie foto's!
dat heb ik weleens als ik win, ben ik de keer erna soms iets te makkelijk.. Maar kom, had geen grote fouten en was nog 4des maar tevreden was ik niet echt! Niveau was waarschijnlijk voor iedereen voelbaar, denk ik dan!
) Sindsdien beetje schrik om weer fout te rijden..
kwam ik op de middelijn aan, precies of mn paard was zat
en over't algemeen ook wat rommelig en de enkelvoudige waren ook niet echt gezet, hij was niet zo gevoelig als thuis.. In begin TE hevig, op het einde slap... Hij is gewoon zo moeilijk te regelen tussen te lui en overspannen... Heb hem eerlijk gezegd nog maar 1 keer in de verzameling gekregen die ik wilde dit jaar!! Er mist altijd iets... En ik weet dat ik het ben, maar op de moment zelf weet ik vaak niet wat er juist mist! Maarja dat zal wel komen met de jaren denk ik dan.. En iets meer durven rijden, eigenlijk zou hij daar even goed moeten luisteren als thuis, maar ik ben vaak minder streng op wedstrijd.. In de hoop dat er niets misgaat.. Maar zo rij je nooit een echte chique proef natuurlijk, en hij kan het allemaal zo goed!! Dan kan ik mezelf achteraf iets aandoen!!
Zag dat ik Hudson vandaag alweer 1 jaar heb.. Pff wat was het wennen in het begin, van een net opgevoede 3 jarige naar een wervelwind van 3
.. Maar wat zijn we naar mekaar toegegroeid 

Veel geluk op de nieuwe stal!
Was echt pissed-off!! Overal moeten stoppen, opzij gaan, afdraaien... Waardoor ik niet aan het rijden kwam! Maar er was zeker vooruitgang, [***] was niet wild!!!
heb echt op m'n eigen onstpanning en ademhaling gelet en het brengt dus toch op
daardoor had hij nu wel nog genoeg energie voor de proef!
(zou ik niet aankunnen
)
En dan heb ik eerlijk gezegd ook geen zin meer om te rijden... Maar die ene dag heb ik het toch gedaan, want ja zit wel in een wedstrijdseizoen dus kan hem niet zomaar laten stilstaan eigenlijk en het deed me dan wel deugd dat ik het toch gedaan had 
maar toch blij met de vooruitgang!! In de proef heel leuke stukken gehad, maar kregen slechts een 10de plaats, hoewel we enkel afwerkingsfoutjes hadden... Ach, gelukkig weten we zelf goed waar we mee bezig zijn 
vandaag personeelschef op de hoogte gebracht van mijn ontslag en heb het gevoel dat hij me gewoon in m'n gezicht staat uit te lachen.. Zou echt kunnen wenen nu, maar aan de receptie is dat niet zo handig

goede karma komt op mij af, werd wel eens tijd
hoewel die mensen daar vaak niets aan kunnen doen, geef ik het toch liever door aan iemand anders.. Niks tegen die mensen hoor, maar zelfs "dom" gedrag dat ik anders zou weglachen, wordt ik nu enorm gefrustreerd van!!! Niet gezond meer op deze manier...