Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RivellaLight schreef:Ja dat is super stoer haasje! Hoop dat Evitha het ook zo goed gaat doen...
Ik was zaterdag mee met Annelies en heb geschreven bij je kür op muziek, dus kon het nog eens vanaf de beste plek bewonderen ook![]()
Volgens mij heb ik de foto voorbij zien komen op FB van sjoert. Kan dat kloppen?
.
Verlaat verjaardagscadeautje van mijn ouders en oom en tante. 
dat is nog eens een leuk verjaardagscadeau!!
.Hieronder enkele foto's van de laatste dingen!

:

mellamoshan schreef:Elke keer als je foto's van franco plaatst zie je dat jullie lekker vooruit gegaan zijn met rijden. Leuk te zien!
En dan je buitenrij primeur! Leuk!
Zoals ik al postte, hoestte eas weer erg. Maar vind het echt te lang duren. Dacht van de week even dat het wat beter ging maar gisteren aan de lijn hoestte die weer de.longen uit zijn lijf.
Gisteren dus ook besloten een afspraak te maken bij de kliniek. Daarnaast liep hij ook wat stijf, ze moeten hem maar eens helemaal doorlichten want hadden we eindelijk weer een paar fijn e stukjes onder het zadel, lopen we hier weer tegenaan.
Lijkt ons niet gegunt met de paarden...
Ben benieuwd naar ons kliniek uitje...

Op het strand werd dat nog erger toen hij de golven zag en vooral hoorde klappen. Heb een aantal rondjes met hem gelopen, maar zijn heetheid werd alleen maar erger. Mijn vriend gaf nog aan "Ik weet niet of dit hem gaat worden vandaag, Kim" en ik had zoiets van "Jawel! Heb niet 2u voor niks gereden, ik moet er gewoon zo snel mogelijk op". Hoe langer we aandacht zouden besteden aan het feit dat hij het eng zou kunnen vinden, hoe enger Franco het zou gaan vinden. Dus aansingelen, vriendjelief paardjelief even vasthouden (want stil staan zat er echt even niet in) en toen erop! Franco kalmeerde meteen wat toen hij mocht lopen. Hij was zo braaf!!!!
Hij vond de golven erg eng, maar langzaamaan kon ik langs de zeelijn draven en galopperen. Zelfs een stukje rengalop gedaan! Een droom die uit kwam en dat met mijn eigen jonkie. 4,5 jaar oud en dan al op zijn 3e buitenritje alleen naar het strand. Wat ben ik trots op die knol!

)