Wauw die valk nakomeling is ook erg mooi! Blijf dit topic volgen. Wil graag nog een keer als het kan een veulen fokken van mijn merrie Carrera (v. Wup) x Don Cremello.
_Fer_
Geplaatst: 05-05-14 13:06
marjolein88 schreef:
mooi wordt ze Fer! ik weet wel een andere super mooie match voor Fluf.
Is dat Carino Marjolein??? Vind het een super mooie hengst hoor ... maar wil een btje van dat vele "bloed" af... fluf zit natuurlijk ook nog in de 60% arabisch bloed... en 2x condor in de lijn vind ik persoonlijk niet zo.... t duitse bloed erin vind ik dan wel weer super...
wij hebben nu de combinatie van cremello x carino en verwacht er veel van. wordt waarschijnlijk vandaag geboren. je zou ziezo weer zakken in bloed icm Carino. want hij heeft zelf maar rond de 45%
Hoeveel heeft Cremello Marjolein? Voor Carrera heb ik juist genoeg bloed nodig zij zit op het randje met het fokken, in ieder geval voor het pony stamboek en met Cremello wordt het een E.
28% dus nakomeling heeft zoiezo al 14% arabisch bloed
Anoniem
Geplaatst: 05-05-14 15:25
Ik heb bijna de knoop doorgehakt Marjolein. Ga nog even in overleg met mijn veearts. Lopen momenteel tegen wat lichamelijke problemen aan dus wil wel even zeker weten, of het verstandig is. Maar ze is alweer vreselijk hengstig, dus dat gaat vermoedelijk geen problemen geven.
Maar och och, heb al zweethandjes bij het idee alleen. Hahaha
Anoniem
Geplaatst: 05-05-14 15:28
Don Carino wordt trouwens ook steeds mooier met de jaren! ♡
marjolein88
Geplaatst: 06-05-14 13:59
Vannacht een prachtig Cremello hengstje geboren! V. Don Cremello x Don Carino du bois
Don Domingo komt er in me op bij het zien van zijn lieve snoetje
keeslover2
Geplaatst: 14-05-14 12:11
Ja dat is op zich wel een leuke naam:) Ik had zelf al jaren Dazzle maar er is al een Dazzle van Don Cremello En Daybreak maar dat vind ik niet handig roepen in de wei:P