Okee ja ze staan op een groot stuk land dus beweging krijgen ze wel, doe nu ook altijd een rondje met ze vinden ze heerlijk wandelen. Oke dat zou fijn zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Alleen lijkt het op de foto als of ze heel dun is terwijl ze juist best stevig is
... Toch een deuk in me ego haha. Het komt wel weer goed, rij veel buiten, ga 1x per week lessen en 1x per week prive les. Verder rij ik niet zoveel in de bak merk dat ik daar het onzekerds bent.
Toevallig! Ik ga denk ik volgend jaar met onze Confetti naar de keuring. Daarvoor moet ik natuurlijk overnachtingen e.d. regelen in de buurt van de keuring en dat lukt op zo'n korte termijn niet meer. Dus stel ik me maar helemaal in op volgend jaar. Kom jij dit jaar of volgend op keuring? femskie schreef:@paardjes: oh ja?Toevallig! Ik ga denk ik volgend jaar met onze Confetti naar de keuring. Daarvoor moet ik natuurlijk overnachtingen e.d. regelen in de buurt van de keuring en dat lukt op zo'n korte termijn niet meer. Dus stel ik me maar helemaal in op volgend jaar. Kom jij dit jaar of volgend op keuring?
, gelukkig wil de fokker haar voorbrengen. Dus hoef alleen te kijken, dat is wel fijn anders had ik het niet gedaan. Want heb er ech geen verstand van
. Word een bokt meeting! Van het appaloosa topic gaan ook een hoop heen
De opfok loopt ook als een trein.. En de gewone boxen zitten ook vol. Nu van't winter maar uitbreiden naar de schuur!
Ben er ook erg blij mee