Wie heeft/krijgt een nakomeling van Peru's scen Tao

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Travellust

Re: Wie heeft/krijgt een nakomeling van Peru's scen Tao

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:43

Ja precies dat is lastig ja, 2 weken geleden was het erg mooi weer! Wel warm maar had hier nog geen vlieg gezien ik baalde toen wel en na al die horrorverhalen van vriendinnen heb ik het maar weer uitgesteld haha.
Okee ja ze staan op een groot stuk land dus beweging krijgen ze wel, doe nu ook altijd een rondje met ze vinden ze heerlijk wandelen. Oke dat zou fijn zijn :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 16:50

even spammen met een foto ;) in het andere topic staat de rest..

Afbeelding

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:03

Mooi plaatje hoor! Hoe is hij in de beweging? En hij is echt pikzwart! Of toch ergens stekelharig?

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:04

Hij is prachtig! Het valt me op dat de scen tao nakomelingen lekkere stevige billen hebben(die ik dan heb gezien) :D

Chefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:16

Mooie hals! Wauw, Linda die van jou wordt ook mooi. Mijn beide hebben een iets korte hals, wat iets jammer is, maar niet dramatisch. Die van mij hebben ook stevige billen :).

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:29

Stevige billen.. en goed achterhandgebruik! :D

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:30

Chefke, het is al een aantal keer voorgekomen dat jij op de startlijst stond op een wedstrijd waar ik ook was en dat ik dan heel naarstig aan het zoeken was naar stipjes maar jouw Scen Tao is ook effen van kleur he? Volgende keer zal ik beter kijken..

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:34

Dat de hals iets langer had gemogen herken ik ook in die van mij.

Dit is mijn 4 jarige scen tao vorige week voor de 2x keer op het strand
http://tinypic.com/r/vrdi8l/6

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:37

Chefke, was jij laatst dan ook in Oenkerk? Springen en dressuur?

Mooi zeg paardjes, mooi foto!

Wauw, mooi zwartje heb je daar Gribaldi!

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:38

Ja ik vind het een prachtige foto <3 . Alleen lijkt het op de foto als of ze heel dun is terwijl ze juist best stevig is

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:03

@Paardjes: mooi hoor! Echt een pantertje!! Was hij braaf op strand? en foto's geven soms toch echt een vertekend beeld hoor.

@Chefke; nee, ik ben al een paar maanden niet aan de wal geweest om te starten maar de laatste keer dat ik je had moeten zien was in Sneek met springen of in Warga.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 12:47

Dankje Femskie! Ja ze is buiten echt super braaf! 10 weken terug gevallen en een spier gescheurd en mijn rug zwaar gekneusd. Ik hou het maar op stomme pech. Ben nu zelf wat onzeker, maar zij neemt dat totaal niet over en is ontzettend braaf!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:08

Oh dat is niet zo fijn wat je over je rug zegt. Hoe gaat het nu? Wel zo prettig dat madam het onzekere niet van je overneemt en braaf blijft. Anders ben je wel even langer onderweg met het opbouwen van vertrouwen voor jezelf.
Troost je, ik ben laatst in het bos ook van mijn confettipaard afgevallen. Ging zo snel! Ook wel even een beetje onzeker geweest maar richt me nu vooral op doorrijden en niet afwachten bij enge dingen. En die zoek ik dus ook constant op als ik buiten ga rijden.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:25

Zo weer naar de fysio, nog steeds regelmatig last van mijn rug. Ik ben echt heel vaak gevallen, maar had nooit verwacht van haar te vallen :o... Toch een deuk in me ego haha. Het komt wel weer goed, rij veel buiten, ga 1x per week lessen en 1x per week prive les. Verder rij ik niet zoveel in de bak merk dat ik daar het onzekerds bent.
femskie dan merk je dat je geen 16 meer bent haha. Ga jij met Roos nog naar de keuring?

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:42

O, ik ben juist veel zekerder in de bak! Hopelijk gaat het snel beter met je rug!

@ femskie; ik heb jou wel eens aan de telefoon gehad volgens mij. Voor een wedstrijd in Foudgum. Tenminste, aan de naam van je paard te zien en dat je vh eiland komt.

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:11

@Vulina: oh dat kan wel ja! Ik ben wel vaker in Foudgum gestart. Jij bent het secretariaat?

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:32

Vulina onze bak is direct naast de wei en aan de andere lange zeiden is de kantine en allemaal vogelkooien met roofvogels. Niet echt fijn, al moet ik niet mutsen maar gewoon rijden haha
Zijn je merrie´s allemaal drachtig?

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:50

@ Femskie, ja klopt :)

@ Paardjes, o op die manier! Dat is niet zo handig...
Ik heb er nu 2 drachtig van ST. De ene fries wordt donderdag gescant. Mijn andere merrie is ook drachtig, van Wynton. Hopelijk 4 veulens dus volgend jaar!

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:54

Femskie is heet Femke :+

Wat leuk Vulina! Je woont trouwens prachtig! Zat op je site te spiekken, als ik ooit een veulentje ga fokken komt hij/zij bij jou in de opfok! Helaas komende 2 jaar nog niet, maar zou het in de toekomst wel graag willen! Per 1 september een nieuwe baan en ga ook weer naar school beide buiten de stad. Dus druk druk

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 15:16

@paardjes: oh ja? :D Toevallig! Ik ga denk ik volgend jaar met onze Confetti naar de keuring. Daarvoor moet ik natuurlijk overnachtingen e.d. regelen in de buurt van de keuring en dat lukt op zo'n korte termijn niet meer. Dus stel ik me maar helemaal in op volgend jaar. Kom jij dit jaar of volgend op keuring?

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 15:25

femskie schreef:
@paardjes: oh ja? :D Toevallig! Ik ga denk ik volgend jaar met onze Confetti naar de keuring. Daarvoor moet ik natuurlijk overnachtingen e.d. regelen in de buurt van de keuring en dat lukt op zo'n korte termijn niet meer. Dus stel ik me maar helemaal in op volgend jaar. Kom jij dit jaar of volgend op keuring?

Jaartje wachten worden ze toch alleen maar mooier van! Lijkt mij zeker een hoop geplan voor je en een flinke reis.
Die van mij is vorig jaar al met de fokker voor stamboek opname geweest. Ik ga 1 september naar Kootwijkerbroek heel veel zin in!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 15:32

Oh wat leuk! Dan is de keuring he? Misschien ga ik ook wel even kijken. Dan weet ik vast wat ik een beetje kan verwachten. Het is toch anders dan de KWPN keuring. Die heb ik al wel eens doorlopen met mijn KWPN meissie.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 15:36

Ik ben er ook nog nooit geweest :o , gelukkig wil de fokker haar voorbrengen. Dus hoef alleen te kijken, dat is wel fijn anders had ik het niet gedaan. Want heb er ech geen verstand van :+ . Word een bokt meeting! Van het appaloosa topic gaan ook een hoop heen

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 17:19

Ok! 1 September NAS keuring? Dan wil ik ook wel even heen!

@ Paardjes, dankje! We zijn er ook super blij mee :) De opfok loopt ook als een trein.. En de gewone boxen zitten ook vol. Nu van't winter maar uitbreiden naar de schuur!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:02

Dankje wel allemaal :D Ben er ook erg blij mee ;)
Hij is aardig zwart ja en begint ook al wat praatjes te krijgen dus binnen nu en een paar maanden moet hij er toch echt aan geloven !
Morgenavond gaan we lekker met dubbele lijnen werken eens kijken hoe hij dat oppakt, gewoon longeren kent hij ondertussen wel dus tijd voor eens verandering :)