Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Is nog wat snel afgeleid en wordt daardoor wat sterk, maar de hindernissen stonden nog op de baan, dus mooi vanuit tempo kunnen springen voor het eerst! Sinds hij die ijzer + hemoglobine gehad heeft is hij een stuk beter te doen, meer energie en geeft wat minder snel op. 

Silly1972 schreef:oke die van mij gelukkig niet, hoewel die momenteel aardig aan het puberen is haha
maar goed die van jou is een UNANIEM uit een ARAM moeder. Ik weet niet of je de moeder ook nog hebt of kent ?

Hij was me een partij druk! Vriendin heeft hem in het begin nog wel eens gereden, en kent hem nog uit zijn "luie" tijd. Die was lichtelijk verbaasd toen ze been gaf en hij vrolijk weggaloppeerde
Nog een aantal keer met 4 benen de lucht in
En ook ineens bang voor vanalles en nog wat, maandag alleen het bos nog in geweest (zelfde rondje), toen wel wat druk, maar overal vrolijk doorlopen, maar nu, van klein duimpje naar grote draak in 5 minuten!
dat hebben we nu vanaf december 2011 even niet meer gedaan..ze is ook zo groot dat ze ook de kans moet krijgen om te kunnen ontwikkelen..veulen dat bij wiepke vd lageweg staat, weet ik niet of ze hem voor gaan brengen. ik probeer in contact te komen, maar helaas geen reactie op mijn mail

Silly1972 schreef:oke dus dat luie gaat voorbij?? haha
Over twee weken weer zo'n spuit, hopen dat ie niet nog frisser wordt
al kunnen we dan altijd nog terug in voer.
Gaaf hoor! jammer dat je geen reactie krijgt op de mail. Zou leuk zijn als ze het veulen voor gaan brengen