Ik ben ook zeker van plan nog eens te gaan, over een week gaat ze jammer genoeg wel weer naar huis (ze is bij me op stage) dus dan hebben we niet meer de bossen achter huis haha! Maar komende week nog genoeg tijd om er op uit te gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Indomitable schreef:Sizzle, je hebt goede inspiratie. Ik ben ook bezig om mijn Houston ubercool te krijgen, alleen ik denk dat het nog even duurt voordat ik die dingen op haar kan leggen.
Ik heb ze dit weekend kennis laten maken met een kraak-plastic-tasje van de Action vastgemaakt aan mijn zweepje. Na 20 minuten kon ik het zakje helemaal over haar heen wrijven inclusief tussen haar voor en achterbenen, onder haar buik en bij haar oren. Haar hoofd vond ze toch wel een beetje eng. Gisteren de sessie herhaald en der is wat blijven hangen.
Celana is gelukkig niet zo dat als ze iets engs ziet dat ze dan direct aan de andere kant van de bak staat. Ze wordt er wel groot en mooi van, maar geen grote paniek. Traktoren en auto's reageerd ze ook niet heel heftig op. Laast stond er een traktor bij ons met bovenop de vork een grote baal kuil (hing in de lucht), daaronder hing het plastik los wat wat flapperde maar ook daar geen histerie.