Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

essiesilly schreef:haha ja ze zijn echt allemaal zo braaf (de maestro s) heb ineens een heel makkelijke baan
![]()
ziet er goed uit motje, gewoon op gaan zitten joh
haha ja stel jij het maar voorwel op dagen dat ik er ben he dan kan ik er een paar rijden
Motje schreef:essiesilly schreef:haha ja ze zijn echt allemaal zo braaf (de maestro s) heb ineens een heel makkelijke baan
![]()
ziet er goed uit motje, gewoon op gaan zitten joh
haha ja stel jij het maar voorwel op dagen dat ik er ben he dan kan ik er een paar rijden
Vorige zomer had Twan me gebeld hoe ze het deed, dacht hij dat ze toen al 3 was! Had toen nog wel foto's naar hem gemaild.
Misschien moeten we wachten met een reunie totdat er meer nakomelingen onder het zadel zijn. Want de 'E' jaargang is toch pas de 2e jaargang van Maestro onder het zadel?
)
en ik ook, heb een stel leuke maestro s te rijden nu
de nu 3 jarigen staan nog/weer even in de wei die zijn zadelmak en daarna weer terug gegaan. weet niet precies wanneer die weer binnen komen
echt zooo braaf, mijn buurmeisjes (ong 6 jaar) poetsten die heel vaak konden er alles mee
essiesilly schreef:ziet er goed uit marcha... t eerste filmpje een beeeeetje slecht gefilmthaha
uit wat voor moeder kwam die bruine? (maestro is trouwens ook spring gefokt he) kunnen er veel heel fijn springen

)