Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) de bestuursrechtelijke zaak is alles prima verlopen, goed bereikbaar etc..., de andere was wel slecht, laat terugbellen, schoot niet op, etc..., via onze verzekering toen even een pittig telefoontje later plegen en dat hielp wel, toen kwam er schot in de zaak.
Super, nu heel houden!
Ze zal het vast heerlijk vinden om wat meer beweging te hebben en contact met anderen!
. Wat scheelt het een hoop dat ze in de loopstal kan overdag. Volgens de staleigenaresse loopt ze ook een stuk soepeler met het aangedane been, dus dat is erg positief. Ze schijnt ook echt de hele ruimte te gebruiken en echt veel te lopen van de ene kant van de box (hek naar het erf) en de andere kant van de box (voerhek en aan de overkant staan dan leuke jonge hengsten
). Ze kan nu lekker haar ei kwijt, dus ik helemaal blij.
, met die rare geintjes. Mijn merrie (moeder van Gilly bedoel ik dan) is momenteel bij mijn vaste bijrijdster ook flink aan het spoken. Die heeft haar van de week even goed op haar nummer gezet en dan is het ook gelijk over met die grappen. Merrie moet nog 6 worden, dus daar zit ook nog wel puberaal gedrag in
.
. Ze loopt overigens veel soepeler al door haar hele lijf, inclusief het beentje dat kapot was. Nog twee maandjes en dan mag ze als het goed is terug de groep in! 

Zodra ik weer wat heb dan zal ik ze plaatsen! 
Heerlijk als ze zo lekker speels zijn! Hoe gaat hij met rijden?
Had eigenlijk afgelopen zaterdag mijn 2e wedstrijd in het L2, maar die is afgelast door de Rhino uitbraak.. Helaas, want ze is echt in vorm!
Maargoed, veiligheid voor alles natuurlijk! Vandaag ff gelongeerd en woensdag weer lekker rijden, zal proberen om van het rijden ook een stukje of film te krijgen deze week. 

)
.