Vandaag weer foto's gemaakt bij Elliot. Het land is nog super goed.. en ze staan nu in een stuk welke ze eigenlijk zouden gaan hooien.. maar nu mag dit koppel het lekker opknagen
Voorlopig staan ze nog even goed!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Denk dat jouw merrie wat forser is.. maar ik heb nog even geduld

Hij heeft inderdaad een volle staart net zoals zijn manen.. Ik ga nog niet veel met hem doen hoor... lekker rustig aan.. Geloof niet dat ik hele gekke dingen ga mee maken met hem. Hij is zo braaf.. dat ik liever een keer wat verzet zou willen zien
Die van mij heeft anders toch af en toe een flinke dwarse bui. Geef 'm vinger, neemt je hand als ie de kans krijgt
Laatst wilde ik even naar zijn voortanden kijken.. was hij het niet mee eens.. moest even worstelen.. maar hij gaf zich snel over.. ik was blij.. maar dacht.. wat een sukkel is het toch
Gekke is wel dat ik alles bij hem kan doen.. en een ander niet..

Daarbij past hij ook gewoon niet op elke merrie. Ik denk dat ie in Engeland wbt merries wellicht beter op z'n plek is. En als wij nu gewoon die knollen van ons allemaal massaal naar het ZZL en verder rijden verstomt de kritiek vanzelf
Haha

hij gaat als een showbink door de gangen heen..haha.. en ondertussen blijft hij super braaf en hij luistert goed!

Ruth_ schreef:Bosrit'je' haha. Lijkt me erg leuk! Jullie waren gelijk gedouchd zie ik ! xD
Je paard ziet er ook goed uit =) Hoe zijn haar gangen?
Het leek mij niet zo'n goed idee om mijn camera mee te nemen in de regen dus de foto's komen nog!
ik twijfelde vanochtend nog steeds zelfs toen mijn les begon had ik nog twijfels maar ik dacht ach ik ben er zo weer af mocht ik het eng vinden
het ging best goed en hij voelde heel lekker aan ik ben zo blij ............