Dus gewoon doen
Hudson doet als hij het spannend vind ook een beetje piepen, maar anders echt brullen hoor hahaha
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dus gewoon doen
Mijn oude pony (ruin) kon ook echt gillen als een merrie.
het is gewoon echt brullen als een hengst wat ze doet. Al waren het vandaag nog maar 2 zielige hinnikjes. Ze heeft ook voor het eerst der (pony)buurman op het land gehad , dat klikte wel. Stonden samen onder het touwtje door neus aan neus gras te eten. Ze was vandaag met rijden ook vrij snel relaxed , en heb toch een stukje best lekker kunnen rijden , nadat ze van de schrik bekomen was omdat ze hier de poepbakken legen (staan er zon 10/12 door de bak heen) met een shovel en dat gewoon gebeurd tijdens het rijden
ERG VREEMD vond mevrouw. Niet doodeng... maar VREEMD.
Maar wel Ruby ( het voormalige top paard van Lotje schoots ) gezien met haar Zonik veulen
wat een knap ding zeg . De fokker vertelde ook dat Hudson met 3 dagen oud al in het bos liep ( land ligt tegenover het bos ) en iemand bij hun aan de deur kwam met een snelbinder om Hudson z'n nek met de tekst " zijn jullie een pony kwijt "
erg leuk om te horen allemaal.
ik had vandaag die hele buitenbak voor mij alleen en nadat ik klaar was heeft er een hele tijd niemand gereden , dus het is zeker mogelijk op zo'n drukke stal haha.
Zolang ze niet rennen is het goed voor [***]! Maar serieus 10 bakken?
wij hebben maar eentje..
ik haat het echt om op te letten waar ik moet rijden
verwend noemen ze dat denk ik...
kan het mij niet voorstellen.. Meestal is zaterdag bij mij voorbereidend werk (wassen, poetsen) en zondag alle hens aan dek, om 6 uur uit m'n bed ook al moet ik pas binnen om 14 u! 
Kennen jullie dat niet? Kop omhoog, onderhals er op en heel hard snurken met je neusgaten wijd open!
begin meestal een uurtje van tevoren met spullen pakken en klaarmaken. Ben ook totaal niet zenuwachtig gelukkig, anders zit je er wel een hele dag tegenaan te hikken.
toen ik subtop/nationaal startte met mijn andere paard vond ik het wel echt een behoorlijke onderneming steeds!

Hij doet het ook niet altijd, echt heel af en toe! Elise_K schreef:Oh heerlijk die wedstrijden 's avonds, hou je nog een beetje weekend over![]()
De mijne die brult niet, maar die is een ontzettende snurkerd als ie iets eng vindKennen jullie dat niet? Kop omhoog, onderhals er op en heel hard snurken met je neusgaten wijd open!
maar alleen aan de hand als we ergens langslopen ofzo. Vorige keer had ik mijn jas in het land gelegd omdat ik het warm had en m nergens kwijt kon. Hoor ik ineens een hoop gesnurk haha, Gina vroeg zich af wat er in haar land voor geks lag
iets met oververmoeidheid enzo..
tijdens de clinic was ze ook lekker aan het klieren, staken op mijn been, ineens stilstaan en omdraaien en dat soort fratsen. Wel fijn doorheen kunnen rijden opzich maar pff kost soms zoveel energie om niet boos te worden
) Hudson brulde in het begin heel erg maar dat is nu ook voorbij gelukkig, daar kon ik wel echt gek van worden zeg pff, zeker als je er naast liep..
hij heeft wel wat conditie... Ik was een tomaat daarentegen