Lots is mee geweest naar Nootdorp! Gelijk 3 dagen, vreemde stal, vreemde box. Eerste dag vond hij het vooral erg raar, maar hij had gelukkig wat steun aan mijn merrie. Losrijden was hij fijn, in de proef wat hangerig. En de galop hè, dat is echt nog een dingetje. Thuis krijg ik hem redelijk snel in de hand, maar in de ring, met lage hekjes, daar is het best nog lastig. Maar goed, ervaring, daar gingen we voor.
Resultaat was 190.5 (3e) en 178.5.
Zaterdag was hij met losrijden al tegendraads, het veld buiten was nat, ik heb ervoor gekozen binnen los te rijden. Dit ging goed, maar buiten had hij het vertrouwen niet meer. Tel daarbij op dat ze besloten de ring nog om te leggen en dat dat voor 20 minuten vertraging zorgde, en Lots ging op zijn achterbenen door de inrijdbaan heen. Eenmaal in de proef bleef hij drammerig en klieren. Vervolgens ging hij weer omhoog en gebeurde dit;
[
Video ]
In slomo;
[
Video ]
Gelukkig niets aan de hand, we mochten van de jury de proef even voor de ervaring afmaken, zonder punten. Erg fijn!
2e proef iets safer gereden en naar niet gegallopeerd. Toch nog 160 punten

Vandaag alleen een kwartiertje losgestapt, besloten los te rijden in de ring, tijdens de proef. Kan best.
Hij was echt superfijn, als je de galop even buiten beschouwing laat. 182 en 171.5.
Daarna lekker naar huis en de wei op, dat vond hij het leukste aan heel het weekend

.
Maar man, wat een fijn paard. Zaterdag zo'n schuiver maken en er vandaag gewoon weer aan gaan staan.