Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Erg knap!
Verder doen we af en toe een springles en een buitenrit, afwisseling doet hem goed! 

LarsonsLove schreef:@adaya_ grappig, die van jij ziet bijna zo uit als mijn paardje. alleen is die in de zomer bruin![]()
Larson (Ferro x Lector) is 1.78
http://imageshack.us/photo/my-images/267/36110121779414367840657.jpg/

In combinatie met haar lompheid hoop ik dat ze er niet dwars doorheen gaat..Lianne26 schreef:Wat een knapperds komen er voorbij! X_Audrey die zwarte!Erg knap!
Na mijn Rhodium ruin te hebben verkocht heb ik nu een echte Ferro! Dit is Bartan en hij is M2 geklasseerd geweest bij zn vorige eigenaar. Wij beginnen bij de B en hebben vorige week ons debuut gehad: 195 en 183 punten!Verder doen we af en toe een springles en een buitenrit, afwisseling doet hem goed!
[ Afbeelding ]
Wat hij ook gedaan heeft hij is natuurlijk onschuldig!
[ Afbeelding ]
Valt me wel op dat veel Ferro's echt wat van elkaar weg hebben! Vooral de ogen zijn veel hetzelfde!
Mooi langgelijnd en ziet er mooi in proporties uit!lveldhoen schreef:Lianne26 schreef:Wat een knapperds komen er voorbij! X_Audrey die zwarte!Erg knap!
Na mijn Rhodium ruin te hebben verkocht heb ik nu een echte Ferro! Dit is Bartan en hij is M2 geklasseerd geweest bij zn vorige eigenaar. Wij beginnen bij de B en hebben vorige week ons debuut gehad: 195 en 183 punten!Verder doen we af en toe een springles en een buitenrit, afwisseling doet hem goed!
[ Afbeelding ]
Wat hij ook gedaan heeft hij is natuurlijk onschuldig!
[ Afbeelding ]
Valt me wel op dat veel Ferro's echt wat van elkaar weg hebben! Vooral de ogen zijn veel hetzelfde!
Grappig, Lianne26, bij het nog eens doorscrollen van het topic zie ik de foto's van jouw Bartan nog eens en ineens zie ik hoe zijn koppie sprekend op het koppie van mijn merrie lijkt!! Leuk!
Wat een knapperd is hij ook, trouwensMooi langgelijnd en ziet er mooi in proporties uit!
Hoe gaan de wedstrijden?
De Ferro's lijken inderdaad over het algemeen wel op elkaar, die oogopslag, wat je zegt..!
Lianne26 schreef:Dank je! Ik ben nu wel erg benieuwd naar je merrie! Kom maar op met die foto's!![]()
![]()
Met de wedstrijden gaat prima, we starten niet heel veel (ik heb zelf geen trailer) maar zijn nu L1+8 en ik hoop morgen onze laatste 2 punten binnen te kunnen rijden!![]()
Dat lompe herken ik trouwens wel! Bartan is ontzettend lief en erg grappig maar soms wel wat lomp, hij wil altijd overal met zijn neus tegenaan duwen (in plaats van ruiken of kijken denk ik?) en dat gaat soms net wat te hard!![]()
Ik spring soms een klein hindernisje omdat ik zelf niet zo een held ben met springen. Hij springt echt alles, ook al komt hij helemaal niet uit, dat vind ik erg geruststellend. Of hij technisch goed kan springen weet ik niet, heb ik niet echt kijk op. Ik vind vooral de afwisseling heel leuk, zo houd ik hem gemotiveerd!
Ben benieuwd naar je foto's! Ook van de veulentjes trouwens!
Soms bloedirritant maar vaak erg lachwekkend, vind je ook niet? 
Voor de afwisseling lijkt me het ook erg goed inderdaad!