Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Silly1972 schreef:Ja dat is ook zo, maar als je weet dat ze het normaal gesproken goed doet en nu zo, dan baal je wel als een stekker hoor, zeker bij dat soort wedstrijden.
Zou ik ook hebben

ENG!!!!

We zijn gewoon 4e
en door naar de Nederlandse
Happy!!

erg grappig is dat
kitbits schreef:Jammer Pasha, het is duidelijk dat ze nu wat aan het uitproberen is om er onderuit te komen en elke aanleiding grijpt om dit te doen. Even een stapje terug doen en wat meer bevestigen.
Maar dit is niet de Unaniem waar je mee startte? Ik weet wel dat mijn Unaniem veulen een heel dun huidje heeft, alles voelde en heel sensitief is. Daarin tegen is ze met inrijden weer een beetje laks met het been. Gaat niet vooruit op de beenhulpen, hoor ik van de nieuwe eigenaar en ik heb dit ook gehoord bij meer Unaniems.
Pasha schreef:Jawel hoor dit is wel de Unaniem waar ik mee startte... Op de foto de middelste
Mja.. uitproberen, ik weet niet of het dat was... Gisteren zat ze misschien wel te klooien ja maar die stoel stond ook wel erg dichtbij. Vrijdag kon ze er echt niks aan doen ze had overduidelijk ergens last van, dat neem ik haar niet kwalijk..
Maar het is een echte merrie en als ze dus iets engs vind maakt ze daar idd ook wel lekker lang gebruik van om onder de oefeningen uit te kunnen komen.. niet omdat het te moeilijk is maar gewoon omdat het kan
Achja.. ik heb m'n L2 punten nu vol dus we gaan lekker doortrainen voor de M1. Eerst lekker op vakantie daarna weer oppakken en naar de Nederlandse en daarna M
Over dat meer Unaniems wat laks aan been zijn weet ik niet... Ik ben toch van mening dat dit rijtechnisch is op te lossen en dat dit niet speciaal aan het Unaniem zijn ligt... Tuurlijk heeft het ene paard van nature wel meer voorwaartste drang dan het andere.. maar tis ook maar wat ze van het begin af aan gewend zijn..
Ik merk aan Benti nu heel erg dat haar instelling op wedstrijd veranderd, eerst vond ze het idd allemaal maar best en deed haar ding. Maar de laatste tijd wordt ze echt fanatiek en begint ze er echt aan te trekken dat ik gewoon hoohooo in de proef moet zeggenerg grappig is dat
)
Hij bleef maar doorlopen! Over 4 weken moet hij weer een injectie. In Januari weer bloed trekken en dan kijken hoe het dan is. Maar hoop dat hij zo blijft

Silly1972 schreef:kitbits schreef:Jammer Pasha, het is duidelijk dat ze nu wat aan het uitproberen is om er onderuit te komen en elke aanleiding grijpt om dit te doen. Even een stapje terug doen en wat meer bevestigen.
Maar dit is niet de Unaniem waar je mee startte? Ik weet wel dat mijn Unaniem veulen een heel dun huidje heeft, alles voelde en heel sensitief is. Daarin tegen is ze met inrijden weer een beetje laks met het been. Gaat niet vooruit op de beenhulpen, hoor ik van de nieuwe eigenaar en ik heb dit ook gehoord bij meer Unaniems.
O.a. die van mij inderdaad, ontzettend laks op het been

Laatst ook voor het eerst naar het bos geweest, ze ging na enige twijfel zo de waterbak in