Nakomelingen van charmeur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

salitka

Re: drachtige merries van charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 08:02

@Sjarett: Dat meen je toch niet? Dus ik sta gewoon op de verkeerde stal :D
Nee hoor, ik vind dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is, ik heb die merrie gekocht en ik heb besloten om haar te laten dekken, dus is het mijn verantwoordelijkheid. Nou ben ik zo ie zo niet iemand die haar paard zomaar aan anderen over laat hoor, ik ben zuinig op mijn beessie en ik zie veel te veel domme dingen om heen gebeuren. Maar wel ontzettend lief van je, dat je dat dan doet, die merries in de gaten houden.

tanc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:36

Hoi,mijn zwarte inspekteur merrie is vorige week ook drachtig gescand van Charmeur.Ik was zeer onder de indruk van Charmeur zijn voorkomen en bewegingen op de hengstenshow.Zat nog te twijfelen tussen Vivaldi of Sir donnerhall,want daar heeft zij ook al mooie nakomelingen van gegeven.Maar naar de show was het roer om en is het dus Charmeur geworden.

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 13:47

Sjarett jij bent lief voor je klanten!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben het helemaal met Salitka eens, wie wil er nou een veulen? Maar goed, jij bent wel top en deze klantenbinding zal zeer zeker werken. Aan de andere kant; wat als er iets mis gaat ( complicatie bij geboorte of een veulen die je is ontkomen). Hopelijk heb je dat goed geregeld. Ik wil ook niet zeuren ofzo hoor!!!!!!!!!! Dacht alleen dan heb je een top stalhouder die alles voor je doet en wat dan als het misloopt.

Leuk dat je hebt gedekt Tanc. Ik ben beniewd naar volgend jaar

Sjarett

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 14:31

Ja, ik ben te goed voor ze, hoor het vaker. Maar ik doe het ook niet voor de eigenaren maar voor de paarden. Vorig jaar heb ik zes weken gewaakt omdat ze een paard kochten waarvan de juiste dekdatum niet bekend was. Ik vond het reuze onzin om zo vroeg te beginnen, maar ze wilden geen risico nemen. Dus braaf gewaakt en bij ieder vals alarm gaan kijken.
Toen ik bijna zeker wist dat het die nacht zou komen gingen ze in de auto slapen. Grrrr het kwam natuurlijk en hebben ze me toen wakker gemaakt om te vertellen dat het er was. Weer geen nacht zonder onderbreking dus }:)
Ik heb hier klanten die hooguit een of twee keer per week komen, sommige nog minder.
Volgens mij de gekste stal van Nederland, er staan ruim 40 paarden en er werken er twee of drie per dag.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 14:36

[quote="salitka"]@Sjarett: Dat meen je toch niet? Dus ik sta gewoon op de verkeerde stal :D
Nee hoor, ik vind dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is, ik heb die merrie gekocht en ik heb besloten om haar te laten dekken, dus is het mijn verantwoordelijkheid. quote]

heel goed, dat zouden meer mensen moeten doen~!!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 18:14

Een hoop dragende merries hier. Dat is goed nieuws!

Hier is vorige week de Ferro gedekt met Charmeur en de Krack gaat als het goed is dit weekend bij Charmeur. De Chronos is definitief dragend van (jawel..) Charmeur 8-)

Sjarett

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 18:48

Super he. Ik ga morgen laten kijken of onze Gribaldi nog dragend is van Charmeur.
En als de natuur een beetje meewerkt dan wordt de Lurano over een kleine twee weken gedekt met Charmeur. Ze had veel vuil in de baarmoeder dus deze cyclus is ze behandeld met antibiotica en a.s. woensdag wordt ze hengstig gespoten.
Als alles gaat zoals ik wil dek ik dit jaar ook drie merrie's met Charmeur.
Ik ben gek van de twee Tango's die dit jaar zijn geboren en keer zeker nog een keer naar hem terug, maar nu eerst naar Charmeur.

Ramzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 18:50

*Jolanda* schreef:
Ik denk heel hard na om een Rhodium x Sultan te laten dekken door hem!

Daar zitten wij bij onze Rhodium ook aan te denken, hij kan beweging toevoegen..

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 18:51

Dat probleem had ik ok Sjarett. Hebben nu een Tango veulen bij de Ferro en dat vind ik een hele beste. Daar verwacht ik het een en ander van in de toekomst :) Dus terugdekken was zeker een optie, maar de combinatie met Charmeur lijkt ons ook heel interessant!

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 18:56

Ramzi schreef:
*Jolanda* schreef:
Ik denk heel hard na om een Rhodium x Sultan te laten dekken door hem!

Daar zitten wij bij onze Rhodium ook aan te denken, hij kan beweging toevoegen..

Bij mijn rhodium heeft hij dat idd gedaan. Heb haar net verweid en mijn hemel wat ging het veulen sjouwen toen( het mooie knietje in het voorbeen van vader x super achterbeen van moeder).

Sjarett

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:50

Bij mijn rhodium heeft hij dat idd gedaan. Heb haar net verweid en mijn hemel wat ging het veulen sjouwen toen( het mooie knietje in het voorbeen van vader x super achterbeen van moeder

Je maakt me jaloers, ik moet nog een maand wachten. Maar dan worden jullie vast gek van de foto's :D :D

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 23:06

Sjarett ik zie nu al uit naar de foto's van alle Charmeurs die nog gaan komen.

salitka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:27

En vannacht weer geen veulen....
Die van mij zal wel een slome worden :-)

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 10:03

Salitka,
Of een zwarte merrie!!!!!!!!!!!!! ( zie Pullaar) :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:15

Arrogant is ie

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:46

salitka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:16

@Overzee2: Haha een zwarte merrie, er komt in de hele lijn van mijn merrie geen zwart voor, dus ben bang dat ik dan nog langer kan wachten!!!!

salitka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:20

@Janne 19: Die Charmeur mag zo arrogant zijn, die is gewoon knap, dat vind iedereen en als dat constant tegen je gezegt wordt, tja dan heb je gewoon iets meer aditude!

Thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:32

Grootmeester doet zijn naam echt eer aan! Ik ben benieuwd hoe die er over een paar weken uitziet.

Avy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 18:50

mooie veulens hier!

*Jolanda*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:23

Kan niet wachten als ik jullie foto's zie :D
Merrie deed vannacht of het veulen kwam, onrustig, liggen, hijgen kreunen etc. maar helaas toch nog niet. Voor niks een halve nacht wakker geweest :o
Sjarett mag ze bij jou logeren O:)

Sjarett

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:56

Hihiih, laat maar komen hoor. Maar het is een beetje ver.
Ik heb wel vlakbij Slootdorp gewoond in Hippo, misschien ken ik je wel uit die tijd.

Grootmeester is echt te gek.
Nog een maandje en dan..........ooo ik ben zo benieuwd.
Deze merrie heeft met Jazz ook al eens een zwarte merrie gegeven, dus wie weet.

pullaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 21:15

salitka schreef:
@Overzee2: Haha een zwarte merrie, er komt in de hele lijn van mijn merrie geen zwart voor, dus ben bang dat ik dan nog langer kan wachten!!!!

Bij mijn merrie ook niet, donker bruin en vos , dus wie weet !!
Is je merrie al lang overtijd ?

Jolanda, nog effe, veel succes !

Grootmeester is een knappe gast, wow zeg !

Ons Gitahtje is zo een schatje he, en ze kan echt leuk bewegen, we zijn er helemaal verliefd op <3

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:37

Ik geloof niet dat ik spijt heb dat ik ook een merrie bij Charmeur gedaan heb. :D
Wat een plaatjes komen hier voorbij!

aviena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:56

Haha Grootmeester arrogant :+... een 2e Charmeur (vrouwen versierder) zul je bedoelen :D hij laat hier in het Topic al wat hartjes sneller kloppen...

Pullaar heb je al nieuwe foto's van je charming lady?..

Jolanda en salitka, ga voor jullie duimen dat jullie snel een veulentje hebben...( ook zeer nieuwsgierig naar nog meer charmeurtjes..)