Wij hebben onze twenters thuis op de wei staan stonden altijd al met zijn tweeën op een groot weiland, en nu hier op de wei dag en nacht.. mijn jaarling staat ook te verregenen.. kunnen ze wel tegen
Maud, zat nog 'ns even je foto's te bekijken van je Wynton en echt, je bent echt gek als je 'm laat castreren! NIET DOEN. Gewoon nog een jaar doorrijden en dan voorbrengen via pavo (oid) voor hk!!
rockey
Geplaatst: 29-08-11 21:35
haha en hij loopt nu toch al wel weer anders als op de foto, beter in de verbinding en meer in balans!
We kijken eerst eens hoe hij gaat scoren bij prinsenstad en vsn en als dat nou gruwelijk tegen valt gaan gelijk de ballen er af maar anders is bet misschien nog het overwegen waard. Maar het is gewoon niet altijd eerlijk tegenover zo'n beest, je ziet gewoon dat het hem soms echt in de weg zit...
Maar ja er af is eraf aanplakken kan dan niet meer
Nja, als ervaringsdeskundige van pieken-op-het-verkeerde-moment moet je 'm alsnog niet castreren als 'ie tijdens de prinsenstad en vsn tegenvalt. Maar ik snap het wel, mja, zo'n aparte is zonde als die dadelijk gecastreerd is als het echt een goede hk kandidaat is. Op die foto's is ie al gruwelijk mooi in balans!! Show us new pics.
Sinds enige tijd rijd ik een Wynton uit een Ramiro merrie. Ze is drie en doet het echt ontzettend leuk. Niks geen gekkigheid, altijd braaf en ontzettend werkwillig! Wat een fijn dier om te rijden.
Suzanne F.
Geplaatst: 30-08-11 09:34
Maud: Ik wil nieuwe foto's en een filmpje!!! Ik wil die wereldbok ook weleens zien! Ben zo benieuwd.
Hier staat mijn Emma nog heel knap glanzend, zwart en ook met cellulitus in de wei. Van de winter maar eens kijken of ik een beginnetje kan maken met wat longeerwerk.
En wat heb je ook een onwijs leuke Ampere! Zag 't filmpje op jullie site. Doet die het ook goed?
KOLONIST
Geplaatst: 31-08-11 10:09
smeetjoew schreef:
En wat heb je ook een onwijs leuke Ampere! Zag 't filmpje op jullie site. Doet die het ook goed?
De Ampère doet het geweldig goed, super aanhankelijk, makkelijk in de omgang, goed aan de maat en zijn bewegingen zijn nog vaster geworden dan dat ze als veulen al waren. Wij hebben er nog steeds alle vertrouwen in.