Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...

. Voorlopig nog wel even blijven stappen en uit de groep. Het gat in de pees moet echt volledig zijn opgevuld met littekenweefsel voor ze terug mag in de groep. Hij gaat ervan uit dat dat in elk geval de tweede week van april 2012 kan gebeuren en dat ze dan per 1 mei met de groep mee het land op kan. Eind januari ga ik eerst een afspraak maken voor een herscan (op stal). Dan weet ik in elk geval of ze wellicht al eerder terug kan op de paddock bij haar vriendinnen.
Beentje ziet er nog niet al te goed uit of wel? Weet niet hoe het er eerst uitzag?? Dat steigeren ken ik ergens van, toen we Bon als 2,5 jarige kochten stond ze ook bij elk klein dingetje op de achterbenen
Nu niet meer hoor!
.

Ziet er altijd zo akelig uit!
Heerlijk dier is het!
.
. En voorlopig lekker wandelen en temmen, want dat heeft madammeke wel nodig. Ze dacht me gisteren nog even tussen haar kont en de staldeur te pletten want ze had eten in de bak en ik wilde me bukken om de leadrope op te rapen. Gek genoeg had ze toen ineens een halster tegen haar kont aan en een brul naar haar hoofd. Reactie: heeeeeel lief kijken, oren naar voren, zo van "ik doe noooooit wat"!
. Gelukkig hoeft er de komende 3 jaar nog geen zadel op, dus hoef ik dat ook nog niet uit te proberen. Laat ik tzt graag aan een ander over
.
Meer op zijn plek denk ik.
).