ach ik heb er geen last van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ben zo bang dat ze de 1.70 gaat halen tegen de tijd dat ze uitgegroeid is

Antoontje schreef:welkom chantal!
Ti amo mag wel een paar centimeters van zifjeBen zo bang dat ze de 1.70 gaat halen tegen de tijd dat ze uitgegroeid is
chantal1982 schreef:Ik heb een 8 jarige merrie van Negro. Het is een Vos merrie van ongeveer 1.60 meter. Het is een super knuffeltje in de omgang en in het rijden heeft ze een enorme trucendoos. Maar ze is mijn schatje
Ga maandag op vakantie met me mannetje
Heb er echt enorm veel zin in
Antoontje schreef:welkom chantal!
Ti amo mag wel een paar centimeters van zifjeBen zo bang dat ze de 1.70 gaat halen tegen de tijd dat ze uitgegroeid is

Sjuimpje schreef:Antoontje schreef:welkom chantal!
1.70 is toch een heel mooie stokmaat!
Daar zou ik voor tekenen hoor
'Mijn' Negro kreeg ik vorig jaar te rijden en toen was hij een goede 1.60, vorige week heb ik hem op 1.68 gemeten. De eigenaar wilde het niet geloven
das wel veel 

super Rilla!
! Binnenkort foto's van mijn mannetje op de open vlaktes!
Jullie moeten mij even een weekje missen haha
Morgen ga ik weg, ben op van de zenuwen
aangezien het voor ons allebei de eerste keer is... Ben echt heel erg benieuwd
Tot gauw!
niet heel erg maar ze heeft zich waarschijnlijk verstapt......
).
arme timber, hopen dat het niets ernstigs is.

doorgeven...dat zal vast helpen
Wilde eigenlijk niet meer weg daar
en ik weet zeker dat me ventje er net zo over denkt...
Het is zeker de moeite waard om nog een keer te gaan. Ben naar de Henriëtte Hoeve geweest in Wolfheze, echt een toplocatie! Zeker een aanrader.
Ik kan nu al niet meer wachten om nog een keer te gaan
Mooie natuur gezien, alleen geen zwijnen, herten e.d. dat vind ik wel jammer. Mijn mannetje kon lekker de hele dag op het land en een mooie rit door de natuur. De eerste keer voor mij en mijn (nog maar net)5-jarige mannetje en hij heeft zich uitstekend gedragen, ben zo ontzettend trots op hem
Al met al dus een heel geslaagde vakantie, die eigenljik te kort was...
Foto's volgen....
Hou ons op de hoogte!
Je hebt luxe paarden en werkpaarden en Timber vindt dat ze onder die 1e categorie valt dus die heeft geen moeite met een week vakantie in de wei