Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
deeva schreef:Hallo allemaal ik heb ook een upperclass merrie van vier jaar.Super lief paard niet zo groot 1.60 maar ze toont groter omdat het geen iel paard is.
Het is een echte knuffelkont en op stal ook heel rustig met rijden is ze vlot maar wel heel eerlijk bok en steigert nooit.
Wel leuk om te zien al die verschillende(qua uitelijk) uppies
omdat ik teveel (negen) paarden heb dus de jongste gaan weg.

Het zijn niet de meest briljante foto's, maar goed, zo krijgen jullie toch een beetje een indruk.

Een vriendin van mij heeft haar paard daar de zomer gebracht... vanwege een blessure.. Ik heb een filmpje gezien.. echt heel gaaf! De peesblessure was een stuk beter na een maand zwemmen.. Helaas was het toch einde verhaal voor dit paard
Hopelijk kan hij nog even genieten op de wei.. het einde van de 'zomer' is nu echt wel dichtbij ja...
Fijn dat jouw paardje het zo goed doet! Hopelijk knap jij ook snel op en kunnen samen genieten.
) Ik heb ook een paard met een peesblessure staan, dus zou goed voor die merrie zijn, maar het is nogal ver weg. 
schaam
het gaat eigenlijk helemaal nog niet zo goed , ik loop momenteel wel weer zonder rollator maar heb af en toe nog flinke pijn, daarom blijft Diego ook nog een maand langer op de stal staan waar hij nu staat en tsjaaaaaaaaa heel veel mensen om mij heen inclusief mijn man zeggen dat ik voor hem beter een goed tehuis kan zoeken en dan zelf een ouder, goed doorgereden, betrouwbaar paard kan kopen (vanaf 10jaar) dit omdat het de kans op een val aanzienlijk verminderd want de artsen verbieden het rijden namelijk niet alleen hebben ze me wel heel duidelijk gemaakt dat een val wel eens heel erg verkeerd kan aflopen omdat ik vroeger ook een nekbreuk heb gehad en dit in combinatie met een hernia dus tsjaaaaaaaa zo moeilijk want mijn hart wil Diego graag houden ...... NAtuurlijk kan je van een ouder paard ook afvallen maar ik wist bijvoorbeeld zker dat ik van mijn vorige paardje niet zomaar zou afvallen die was bomproof echt betrouwbaar en met Diego heb ik daar ECHT mijn twijfels over .... ? ? Blijft dus moeilijk allemaal ....