Nakomelingen van Voice!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 07:59

Ziet er goed uit Detroit, knap paard!

Ik heb zaterdag een clinic lange teugelen gehad bij Bastiaan de Recht, was enorm gaaf. Hij deed het super, maar was wel erg heet. Bastiaan gaf aan dat er een aardige kop op zat, maar dat herkennen jullie vast niet van jullie Voice-kinders :+ :D

mellamoshan

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 11:10

Zag de foto's op fb, zag er super uit zeg!!

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 10:13

Thanks allemaal voor jullie leuke reacties op de foto met Evitha. Ik zit nog steeds op een roze wolk <3 :P

Leuk dat je al weer een volgende endurance wedstrijd op de planning hebt staan. Hoop dat het je lukt om in te schrijven.
Fijn dat Easy zo goed gaat!!

Ik heb ook de foto's gezien op fb van je clinic. Ziet er leuk uit!
Mooie foto ook Arianne! (Laura ;) )

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 07:54

Detroit meegehad naar Hoevelaken op oefendressuur, niet officieel dus. Doel was het paard braaf door de ring heen te krijgen en dat is meer dan gelukt! Was twee keer tweede zelfs met 186 en 184 punten. Dus nog veel beter dan verwacht. :D Paard heeft mij echt verbaasd. Knap dier! <3

Afbeelding

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 08:07

Lieve allemaal, ik ga dit topic verlaten. Helaas is bij mijn paard een breuk in de zevende halswervel geconstateerd gisteren op de kliniek na foto's en echo's. Het heeft niet zo mogen zijn en ze hebben hem gisteren meteen in laten slapen.
Mijn paardendroom is voorlopig voorbij en ik ga bokt even op een laag pitje zetten en alles laten bezinken. Bovendien ben ik niet meer de trotse eigenaar van een knappe Voice dus ik ben hier niet meer op mijn plek :P
Heel veel succes allemaal!

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 08:12

Jeetje danoesje wat heftig. Is het door een ongeluk gebeurd of? Veel sterkte :(:)

Ik ga waarschijnlijk binnenkort ook het topic verlaten maar kan er nu nog niet zoveel over kwijt

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 08:14

Het komt door een trauma van buitenaf, waarschijnlijk al in de opfok. Rotschop gehad of over de kop geslagen, wie zal het zeggen. Verklaart wel waarom ik altijd al problemen met hem heb gehad in de aanleuning en ontspanning: hij wilde wel maar kon niet..

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 08:24

Oh wat erg Danoesje! Sterkte!

lauran__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 08:42

Wat erg danoesje! Sterkte!
Mijn knappe lieve voice gaat weer naar de kliniek. Haar revalidatie is niet goed gegaan. Nu als laatste uitvlucht nog een atroscopie om te kijken wat het probleem is. Is het een te groot probleem (dit denken ze helaas) wordt ze niet meer wakker gemaakt uit de sedatie. We hopen op een wonder natuurlijk maar ben al bang voor het ergste en dat ook ik het topic moet verlaten...

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 08:51

Ach jeetje Lauran, wat erg! Wat is er met haar? Wat is een atroscopie? Heel veel sterkte, duim voor je!

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 09:10

@detroit: wat een gave foto!

@danoesje en lauran_: wat spijt me dat! :o En wat een schok! Ik moet er niet aan denken wat dit teweeg brengt en welke emoties er bij jullie spelen... Heel veel sterkte gewenst in deze heftige periode....

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:16

Sterkte Danoesje!! Artroscopie is een soort van kijkoperatie in het gewricht. Lauran_ ook sterkte ermee!

Mijn Voice merrie blijkt al sinds oktober met een afgebroken stuk wolfskies en splinters in het tandvlees rond te lopen. In oktober heeft de DA een wolfskies weggehaald, dus niet goed gegaan. Ze werd steeds heftiger en heb afgelopen vrijdag foto's laten maken. Nu hopen dat ze er niet teveel aan over gehouden heeft tussen de oren. Heb haar gelukkig nauwelijks gereden en er nooit doorheen gedwongen.

Mooie foto Detroit!

lauran__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:44

Dankje allemaal. Emoties zijn even als een achtbaan ja. Vooral de onzekerheid....
danoesje: ze had een ernstige blessure aan haar strekpees in haar linkervoor hoef die veroorzaakt werd door een breuk in het hoefbeen waarbij ook een stukje bot los gekomen was. Dat botstukje hebben ze verwijderd maar nu loopt ze sinds 3 weken opnieuw kreupel na een eigenlijk hele goede start van revalidatie. Omdat op röntgen en echo beelden niet een duidelijke oorzaak gevonden kan worden willen ze nu die atroscopie doen (idd soort Kijk operatie waar ze ook meteen eventuele problemen kunnen verhelpen). Maar ze zijn heel bang dat ze daar kraakbeen problemen gaan aantreffen en dat het niet te verhelpen is :( ik wacht dus maar in spanning af wat er uit gaat komen op de dag dat ze daar naar toe moet.

The_stig: hopelijk kunnen ze helpen en geneest alles goed zodat je er weer lekker mee aan de slag kan!

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:13

Wat een tragische gebeurtenissen allemaal. Ik heb in april mijn eigen Negro merrie ook af moeten geven dus snap jullie emoties maaral te goed...

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:19

Lauran, dat is zeker heftig. Hopelijk komt het allemaal goed en valt het mee. Anders kunnen we samen uithuilen :S
Lizzy, wat een ellende..
Waarom zijn we niet gewoon als hobby gaan punniken ofzo?

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 19:27

Jeetje wat een verschrikkelijke berichten meiden :(
Sterkte danoesje! Een dapper besluit om hem meteen in te laten slapen.
Lauran ik ga ook voor jullie duimen. Hoop voor je op een wonder! Heel veel sterkte.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 11:10

Sterkte, Danoesje. Wat een afschuwelijk nieuws.
Ook sterkte voor Lauran_, we hopen natuurlijk met je mee voor dat wonder. Wanneer is dat bezoek aan de kliniek gepland?

lauran__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 12:06

Dinsdag gaat ze naar de L.ingehoeve.... ben nu al zenuwachtig -O-

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-14 12:44

lauran__ schreef:
Dinsdag gaat ze naar de L.ingehoeve.... ben nu al zenuwachtig -O-

De Lingehoeve? In Lienden? Dat is vlakbij waar Franco staat... Heel veel succes gewenst. We duimen mee!

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 13:03

Ik ben ook bij de Lingehoeve geweest...

lauran__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 13:55

Ja daar inderdaad Kim. Daar is ze de eerste keer ook geopereerd. Hele fijne mensen. Kan haar zelfs 2e pinksterdag al gewoon brengen zonder extra kosten of wat dan ook. Ben er dan dinsdag de hele tijd bij en dan houden ze me tijdens de operatie op de hoogte van wat ze vinden. En mocht het dan slecht zijn wordt ze ingeslapen waar ik bij ben. Dus vond het wel echt netjes geregeld zo. Ben tot nu toe erg tevreden over ze.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:00

De (indirecte) ervaringen die ik met hun heb zijn ook goed. Nuchter en eerlijk, dat geeft gewoon duidelijkheid. Sterkte met de zenuwen, ik kan me goed voorstellen dat er een knoop in je maag zit :(:)

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 10:35

Vreselijk Danousje, sterkte

Lauran ook sterkte, duim voor goede afloop

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 18:10

Ik duim voor je Lauran....

Gisteren ben ik met Franco weggeweest naar Woudenberg voor een proefgericht clinic. We reden niet ons beste optreden, maar voor een eerste keer outdoor rijden ergens anders, was Franco erg braaf. Mijn doel was om hem aardig rond te kunnen rijden en dat is in ieder geval gelukt. Wel erg mooie foto's gekregen die mijn vriend gemaakt heeft met de camera van mijn beste vriendin (zij deed mij voorlezen). Haha, en als ik het resultaat zo zie, mag hij vaker mee! ;)

Hier enkele van de vele vele vele foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:17

Ziet er goed uit met franco zeg! Had ik die rust nou maar al bij eas! :)

Gisteren onze 2e endurance gereden. We waren helaas vlak voor de finish verkeerd gereden want gezien de uitslagenlijst hadden we achteraf gezien wel eens eerste kunnen zijn qua tijdsbestek als we wel correct gereden waren. Nu hebben we niet eens winstpunten doordat we een controlepunt hebben gemist. Baal er best van. Van de andere kant, het was een heerlijke rit, eas heeft het geweldig gedaan ondanks dat hij niet 100 procent fit was. Hij had een klein hoestje (alweer :') ), maar na even long-check bij de voorkeuring gevraagd. Deze was prima dus toch gestart.

Hier een foto die een bakker had gemaakt tijdens de wedstrijd van een hoop combinaties.

Afbeelding