Ik heb nog nooit zo'n keuring meegemaakt maar ik vind dat ze zich goed liet zien. Inderdaad mooi los door het lijf en lichtvoetig. kan me goed voorstellen dat ze Ster is geworden. Ze ziet er ook erg goed uit. Knappe meid!
En succes op de CK!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Super gaaf dat ze ster is geworden. !!! Op naar de Centrale Keuring!

Mo0wtjee schreef:Zo net Chilli gereden, ze deed het echt super
Er reden trekkers, motoren en auto's langs maar ze keek nergens naar.
Ze liep ook prima op gras, en keek heel niet naar de bordjes!
Echt een super fijn paard is het
Ben ook zo gelukkig met mijn Celo.

rowo schreef:Succes Stephtj|! Waar moest je ook alweer heen?
Dat jullie weten wanneer jullie paard jarig is. Ik zou het echt niet weten
*egobericht*
Donderdag weer L1 gestart met haar en het wordt overduidelijk tijd voor de L2. K had 203 en 200 en was 1e en 3e.
*einde egobericht*
Ja dat onthou ik wel hoor die verjaardagen
Doe zo voort!

Flinke Chilli ook
Mo0wtjee schreef:Hoe is 't gegaan vandaag Steph???
Mo0wtjee schreef:Aaah wat jammer zeg, zonde van al je moeite.
Had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze het goed zou doen, maar zoiets kan je niet echt voorzien.
Maar 't is niet het belangrijkste, zolang jij maar plezier van haar hebt
Ze heeft er geen last van en dat is het voornaamste
Ik zal er nog mijn plezier aan beleven, deze week terug rijden! Whiii

Nu nog gezond, dat is veel belangrijker… Waarschijnlijk is het vooral een kwestie van tijd, dat krijgt ze natuurlijk sowieso. Zal binnenkort eens wat foto's maken en plaatsen. Daan_Ordeal schreef:Steph jeetje wat jammer zeg! Zal wel een tegenvaller geweest zijn.. Gelukkig besef je wel dat een stamboekopname niet het belangrijkste is. Een gelukkig en gezond paard is veel belangrijker
Mo0wtje wat een nette punten! Gefeliciteerd! Ze ziet er ook wel super uit hoor
Orenda boekt niet echt veel vooruitgang.. Vorige week na de behandeling van de osteopaat liep ze wel even wat beter maar sinds het weekend weer minder. Ze is nu namelijk rechtsvoor ook niet goed, waarschijnlijk overbelasting doordat ze andere dingen compenseert. Krijg wel constant opmerkingen van mensen dat ze ze mooi isNu nog gezond, dat is veel belangrijker… Waarschijnlijk is het vooral een kwestie van tijd, dat krijgt ze natuurlijk sowieso. Zal binnenkort eens wat foto's maken en plaatsen.
Ik ga nu weer lekker gaan rijden. Weer wat plezier aan haar beleven
Ik ging er toch geen fokmerrie van maken maar gewoon eens wat uit kweken maar ach ik kan dat nog