Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rockey schreef:Ooh echt Suzanne??? Nou dan geef mij maar een gil hoor!!! Maar wacht er nog maar even mee :p dan verkoop ik eerst mijn Spielberg hahahaha
Hier gaat het goed hoor! Double heeft 1,5 week stil gestaan, had iets geks gedaan in de molen, heb ik hier geen foto laten zien? Heb hem gisteren en vandaag weer gereden en hij was fit zat pffff die bljft maar lopen!
rockey schreef:Nee meen ik! Wil haar tegen die tijD wel eens aankomen kijken , bloedmooi ding zo vanaf de foto's!
Was meer een foto van zijn wond hihi.
Ja hoe druk en vervelend hij ook aan de hand is, kan er zo opstappen! Niet eens longeren, al heeft hij wel gewoon 1,5 week los gestaan in de bak. Maar met rijden is ie echt braaf, buiten dat ie energie voor 10 heeft.
oneway schreef:Mijn wynton is 2 maand terug geopereerd aan een chip'je in het voorbeen, nu volledig hersteld en weer in training!
Dit betekend dat ik haar in de aankomende weken zadelmak zal gaan maken, tegen de tijd dat ik hiervan foto's heb zal ik dit uiteraard posten.
In de training is ze erg werkwillig en fijn, soms is het even oppassen vanwege haar karakter maar daar houd ik wel van mits ze meewerkend zijn.
Hoe gaat het bij jullie?