Hoe gaat het nu met je Houston,Lante? DU is nog steeds braaf,we gaan bijna alleen maar naar buiten. Af en toe ga ik alleen,en heb haar laatst ook als handpaard meegenomen met de freiberger samen. Dat ging ook goed. Hebben zelf geen bak,maar vanaf oktober gaan we afen toe met de trailer naar de binnenbak.
Baby-Houston is ondertussen bijna 6 maanden en vandaag afgespeend: Zal die druktemaker best gaan missen op stal! Maar kan niet wachten tot ik hem over een jaar of 3 kan gaan rijden!
ik benieuwd hoe hij uit gaat groeien dees! word vast een heel knap paard! kan niet anders met zon vader ook
UMayDream
Geplaatst: 08-09-12 18:07
Hele stomme vraag hoor, maar is 't de linker of de rechter? Ik vind ze iig allebei mooi haha!
Hier gaat 't steeds een stukkie beter met het rijden, we hebben nu 2x les gehad en er zit zeker wat vooruitgang in. Volgende week gaat Oneta mee naar mijn stage, mag ze een paar weekjes vertoeven in het mooie Markelo!
Dees
Geplaatst: 08-09-12 18:21
Hihi, YMD, het is die met het snoetje naar je toe Deze: (met in zijn snuit de staartwortel van mijn ruin )
Gisteren voor detweede x serieus gereden op mijn topper! Wat was het weer leuk! En hij kan zooo fijn lopen! Moet nog wel wat " sneller" worden maar dat komt vast goed! Het begin is er iig...
Zo, die is ook braaf zeg! De mijne is haar puberperikelen ook weer te boven hoor, ze is weer gewoon haar brave zelf en dit weekend hadden we dan ook weer mooi een winstpuntje en een bijna winstpuntje (182 en 179).
Dallas is ook niet altijd braaf hoor, die begint nu langzaam te puberen Dees, volgens mij had je iets niet helemaal goed gelezen, ze is al bijna een jaar onder het zadel
Oeps, joh, inderdaad Ik las iets over 3x en 1x... en toen dacht ik: dit is de 5e x. Hihi, zal beter opletten! Maar vind het er evenzogoed heel braaf uitzien hoor!
Ze is doorgaans ook heel lief, maar ik heb natuurlijk niet de foto's erbij gedaan waarbij ze besloot dat ze ipv rondjes ook wel gewoon naar huis kon galopperen
Hoe gaat het met Earl Sizzle (of vergis ik me dan). Lante die 179 zijn dan altijd zo zuur, dan zit ik er liever iets verder vandaan als maar 1 puntje.
Celana dacht vandaag ook slim te zijn. Ze dacht als ik naar achter loop tijdens het opstappen dan hoef ik misschien niet. Bij haar is het altijd 3x proberen en dan is het over. Na poging 3 van achteruit zag je haar ook denken: 'Oh oke dat is het dus ook niet, dus dan kom maar'.
ik heb fotos van mijn knappe houston merrie gemaakt vandaag! en baby
waika
Dees
Geplaatst: 17-09-12 22:35
Damn, wat een ontiegelijk knappe merrie! Veulen is ook super. Mooi spul, Lisch!
Sizzle schreef:
Ze is doorgaans ook heel lief, maar ik heb natuurlijk niet de foto's erbij gedaan waarbij ze besloot dat ze ipv rondjes ook wel gewoon naar huis kon galopperen
dankje dees je had mijn gezicht moeten zien in de wei.. ik geniet echt zo van ze ik heb nog een grijns heerlijke beesten waar ik ontzettend trots op ben
Dees
Geplaatst: 17-09-12 22:39
Waika is wel een échte Houston: op iedere foto een pluk gras in de mond
Mungbean
Geplaatst: 17-09-12 22:39
Slimme Celana.
Lisch, wat een mooi front zit er op beide dieren zeg.
Dees, mooi niet, voor je het weet heb je de pennybrigade in je nek dat ik hem in zijn bek trek......
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 22-07-24 01:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Indomitable
Geplaatst: 17-09-12 22:40
Hoe groot is Waika Lisch? Wat wil je met zo'n knappe papa/opa, daar krijg je gewoon hele mooie paarden van . Jullie hebben trouwens nog genoeg gras in de wei zo te zien!
Tot nu toe ben ik Celana te slim af, hoop dat dat ook zo blijft .
Dees
Geplaatst: 17-09-12 22:40
Ooooh, zielugh! Heerlijk moment, kan me helemaal voorstellen hoe dat voelt
Celana was 2 jaar geleden ook heel erg ril, die kon om niets helemaal van de wap raken en ontploffen. Daarbij was ze ook compleet over de reutel en moest je echt goed opletten of ze had je te pakken (liep je omver of haalde naar je uit).
Een stukje kwam voort uit de stal waar ze toen stond, die gingen nogal hardhandig met haar om. Volgens hun een rotknol die je op moest voeden door haar af te slaan en aan de andere kant was ze gewoon nog echt niet volwassen genoeg.
Vorig jaar ben ik verhuisd van stal en heb ik haar vervolgens laten behandelen met Cranio Sacraal behandelingen, het verschil was gewoon echt niet te bevatten. Vanaf maart dit jaar heeft ze een grote groei doorgemaakt en toen leek het net of alles bij haar op haar plek viel. Sindsdien is ze veel rustiger. Alleen als er voer in het spel is moet je opletten, dat is echt not done om haar daar vanaf te halen.
Mungbean
Geplaatst: 17-09-12 22:48
Hmm, dat geeft me weer wat hoop
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 22-07-24 01:20, in het totaal 1 keer bewerkt