hananya schreef:Hallo allemaal!
Ik heb jullie topic wel mee gelezen, maar er was weinig nieuws te melden vanaf hier.
Onze Kreator heeft tot 2 weken terug lekker op het land gelopen, maar is nu weer lekker thuis.
Ze is nu 2,5 en is afgelopen zomer toch wel een hele buffel geworden! Weinig bloederigs aan dus...
Verder heeft ze mee gedaan aan het röntgenologisch onderzoek van het KWPN en had ze overal A'tjes op. Het valt me op paardenfokken.nl ook op dat er veel PROK merries van Kreator zijn! Vind dit persoonlijk ook wel erg belangrijk. Probeer maar eens een paard te verkopen dat niet goed is op foto's in deze tijd...
Volgend voorjaar gaan we in ieder geval lekker aan de gang en als dat goed lijkt laten we haar waarschijnlijk dekken.
Die van ons is trouwens vrij neurotisch op stal. Kennen jullie dat ook? Kan natuurlijk ook zijn omdat ze nu na zo'n lange periode even moet wennen en ook voor het eerst alleen in een box staat, maar ze maakt me er toch een zooitje van...
Oh, en iedereen alvast fijne feestdagen toegewenst!
Hoi Hoi
ben ook heel benieuwd naar foto's !!
Die van mij kan ook wel neurotisch zijn op stal staat soms te steigeren en te stuiteren, haha, ook met wedstrijden als ik het eerste vlechtje erin hebt is ze niet te hanteren, voorbeen omhoog en strekken enzo, maar eenmaal in de trailer en op het wedstrijdterrein is het wel over, ze wil gewoon gelijk en nu weg !!
Heb haar nu twee jaar en blijft er een met gebruiksaanwijzing, tijdje geleden ging ze steeds hangen aan halster maar is nu zo goed als over, gewoon zelf proberen rustig te blijven .
Misschien moet ik haar ook laten keuren, voor een veulen ? klinkt erg positief ! twee jaar geleden had ze ook allemaal eentjes met de foto's dus wellicht prokwaardig ?