Heb je alweer wedstrijd opgegeven dan?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik zal morgen even foto maken en dan zal ik mijn moeder ook even vragen van mijn dikke dressuurknol te maken 
als ze mag wisselen word ze pas heet 
hoeveel punten heb je in de L nu?
haha.. was de 1e wedstrijd foutloos en de 2e heb ik vrijwillig verlaten.. Daar was ik en het paard ontzettend aan het prutsen.. En met 2 fouten heb je geen wp meer
foutloos krijg je 2 wp en met 1 fout krijg je 1 wp.. 
Jaa heb toen wat springfoto's van jou gezien.. Hij doet het echt leuk idd!! Maar dressuur is ook leuk (als het goed gaat
) hahaha.. Maar als je dat goed voor elkaar hebt moet het vast goedkomen
Nu hopen dat hij iets meer wil gaan nageven e.d. want op een normaal watertrensje wil hij dat normaal niet echt
hahaha..
helaas wilde die het van het weekend niet.. Maargoed.. al met al nog tevreden

Echt een geweldig beest, heel zacht mondje, fijne gangen maar wel ontzettend sloom en lui! Pff.. wat een beest. Verder rij ik zo nu en dan op een heartbreaker x calvados, sensibel maar leuk paard, hele fijne gangen!!!, ook nog op een lupicor x calvados, een 7 jarige ruin van 1,90m echt super groot! Maar ow.. wat een super galop. Echt zooooo fijn dat je kunt zitten. Als op een dure stoel! Ook rij ik op een heartbreaker x purioso, loopt ook internationaal en och wat een satijnen mondje! Zooo zacht! En gooit hoog op in draf, echt geweldig beest! En als laatste 2 rij ik op een acorado x Rebel Z geweldig, maar heel lang paard (lange hals) en sloft heel erg. Heel moeilijk actief te rijden. En een padinus x guidam, ook fijn paardje! Maar echt, van al die verschillende paarden leer je zoooo veel! Rij nu door een paar keer rijden op deze beesten, al zoveel beter! Ow, en dan vergeet ik nog een burggraaf x indoctro merrie. Ook geweldig ding maar niet zo'n fijne mond. Beetje lastig vind ik, maar kan aan mij liggen. Maar geweldige ervaring om deze te rijden. Rij de dan voornamelijk in stap en draf en met sommige galoppeer ik ook (zoals lupicor x calvados) maar zelfs dan leer je er van en voel je zoveel meer paard dan in de paarden die ik heb. Echt geweldig! Ze zijn dan alles ook super opgeleidt en lopen op het hoogste niveau. Goede ouders en zo fijn te rijden! Ben erg blij dat ik die af en toe mag rijden!
Ik hou het topic in de gaten
hoe is jou merrie te rijden? gewoon nieuwsgierig.
Gaat dus wel goed, een jaartje onder het zadel en al lekker L1 starten
fijn hoor!

normaal word ze dan heel heet als we dat doen maar ze was zo relaxte

alleen springen doe ik niet aan met haar haha ook al kan ze dat wel goed maar ik niet haha 

Maar fijn dat je nu weer makkelijker met haar kan rijden.. Lijkt me ook fijner zonder zo'n veulen ernaast..
Fijne gangen, niet te zwaar in de mond en je kan haar ook zo mee naar buiten nemen.. Wel alert blijven voor opvliegende eendjes of crossmotoren maar verder super braaf.

Dat scheelt, als ze ook slecht sprong, zit je ook daar weer mee. En wat dat uitglijden betreft, ook altijd vervelend! Worden ze daarna vaak ook wat banger met springen en tja, kan een stop altijd gebeuren. Volgende keer beter
ben net terug van mijn L debuut in de SGW en heb heerlijk foutloos gecrosst! Dus de 1e 2 wps zijn binnen!