Mooi veulen Merel en wat leuk dat hij al verkocht is. Gefeliciteerd Rindin. Hier nog even wachten. De merrie zit op 330 dagen. Haar uier begint zich langzaam te vullen. Goed om te horen dat mensen terugdekken met Guardian. Ben ook benieuwd naar zijn afstammelingen keuring.
Mijn merrie heeft vanmorgen helaas een vroeggeboorte gehad. We zijn nog naar Utrecht gereden en hebben er hard voor geknokt maar we moesten hem toch laten gaan. Hij was pikzwart zonder aftekening en echt prachtig model. De binnenkant was alleen nog niet af. Ben er goed stuk van.
Bedankt. Ik hoor eind van de week of ze hebben kunnen vinden wat het was. De merrie had ook haast geen melk en aangezien het haar eerste veulen is en ze nu niet wist wat ermee te doen hebben ze afgeraden haar aan te bieden als pleegmerrie. Heb dit thuis ook nog met mijn eigen dierenarts besproken en die had dezelfde mening. De uier is gewoon ook echt al aan het slinken. Heel bizar om te zien. Merrie staat nog wel behoorlijk te krampen maar temperatuur blijft goed. Nageboorte is er goed afgekomen en gecontroleerd. Veulen kondigde zich aan en was er met een kleine 10 minuten.