Marie is ook heel ril, ook op de achterbenen. Onlangs had ze een wondje in haar oksel van haar voorbeen, daar mocht je niet aankomen zonder 10x een poging van haar te krijgen om je met haar achterbeen te raken. Ze verschiet in de hand heel makkelijk en maakt zich snel heel druk. Maar in het werk is ze echt heel cool. Nieuwe objecten in de piste of een ander paard maken haar niet druk, ook heel braaf op het zadel, stijgbeugels die los hangen te flodderen... Allemaal geen enkel probleem. Intussen ook al de eerste keer op gezeten.

. Als ik (of iemand anders) bijvoorbeeld bij het weiland sta, zou hij nooit aan de andere kant van de weide blijven. Hij komt er altijd gelijk aan om even te buurten.

Ook een grote lijkt me. Wat fijn dat je een keer op wedstrijd met hem gaat, veel succes en vooral plezier alvast! Hier ook heel bewust heel rustig aan het inrijden. Marie is nu zo'n 6 keer onder het zadel geweest, in totaal bijna 5 maanden in training, en doet het zo braaf, kijkt nergens naar. Wel een enorm gevoelig paard. 1x heeft ze eens heel heftig gereageerd op iets en ben ik er afgevallen.
Dat vind ik wel jammer. Verder ook een heel fijn paardje, ik word er telkens meer en meer verliefd op 
Achja, ik verwacht ook dat ze nog wat gaat groeien. Hier een paard op stal staan die bijna nog 8cm gegroeid is tussen haar 3 en 4 jaar.