maar wel leuk. Dit jaar lekker dicht bij, in chaam. Met mijn andere paard heb ik al 3x meegedaan en dan was het oosten toch altijd best een eind rijden. Maar wel enorm leuk altijd! Ben benieuwd of er nog meer geselecteerd zijn! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar wel leuk. Dit jaar lekker dicht bij, in chaam. Met mijn andere paard heb ik al 3x meegedaan en dan was het oosten toch altijd best een eind rijden. Maar wel enorm leuk altijd! Ben benieuwd of er nog meer geselecteerd zijn!
en nog meer ferro's op westrijd geweest?
Royaltjuh schreef:Ja de mijne!
Zit ff wat in de meeleesmodus, maar nu vakantie dus zal weer wat meer reageren.
Viva (Ferro x Krack C) heeft productieve weken achter de rug. Half juli zijn we 4 dagen op pad geweest, we hebben de Drentse Paardrij4daagse gereden. 4x 30km, dus 120 km in de benen. Ging haar perfect af, topper. Het weekend erna gelijk alweer in de dressuurring, 2 winstpunten in het Z1 en in de top5. Vandaag mocht ze weer mee, maar was knetterhengstig en niet te hanteren. Proeven waren dus ook echt schaamtelijk slecht.
Dr dochter Bakira (Sandreo x Ferro) doet het wel super. Laatst al 2e met het viertal met 67,4%, vandaag 2x 1e met 194 en 200, beste vd L dus een mooie statiedeken erbij.
Leuk dat het hier met de Ferro's ook zo lekker gaat!