Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Poging tot tenminste..
Hoop dat de tandarts al is geweest, ze liep zo met dr hoofd te zwaaien en ik wil niet dat ze er een gewoonte van maakt omdat ze nu (hoogst waarschijnlijk) echt last van dr tanden heeft..

Jullie moeten ook even aan elkaar wennen.
Hij was gewoon lekker aan het been.
Het is heel makkelijk om op de jury af te geven, maar bekijk de gemiddelde punten over 10 proeven eens en je hebt een redelijk beeld van waar je staat. Hier zitten altijd uitschieters bij, zowel omhoog als omlaag
Dat is dressuur
En Ad had er vanmiddag ook lol in. 

Empress schreef:Ach ja. Het zal best moeilijk zijn als jury, dat geloof ik best. Maar toch ik merk toch wel vaak welke jury's er echt inzicht in hebben en welke niet.. Meestal als ik de dingen op mijn protocol zie en de commentaar bekijk samen met de punten, begrijp ik waarom een jury bv een 5 geeft. Maar zoals nu gewoon echt niet. Een 4 geven terwijl je paard ploetert in een dikke blubber bagger om een rechts/links omkeert te maken, door de plassen en dan erbij zetten; paard houdt niet genoeg sprong.. Tja dan is bij mij het respect voor een jury weg.
Had in mn eerste proef ook een 3, in contra galop verstapte hij zich in de blubs en sprong over. Heb m netjes opnieuw aan laten springen, maar het cijfer is terecht.
Zoals ik al zeg, vaak kan ik me in de punten wel vinden als ik het commentaar erbij lees. Oja, als je daarna gekeken hebt dan verklaart dat het cijfer wel.. Maar zoals nu bij de 2e proef gewoon niet. En dat hadden zoveel.. Dus dan wordt mijn mening er wat anders na, blubber of niet.

Kun je heel lang boos om blijven, maar je schiet er niets mee op.. Lekker verder oefenen en weer doorgaan

Zal ik eens vragen..