In de proef moet ik heel opgewekt zijn, vooruit denken en zenuwen hebben om een goed proef te kunnen rijden. Een bijzonder paard was het, zo lief paard en is en blijft mijn grootste maatje...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In de proef moet ik heel opgewekt zijn, vooruit denken en zenuwen hebben om een goed proef te kunnen rijden. 

Hij is nog super braaf maar gaat er net wat meer voor. Hij lijkt ook nog mega te groeien en heb hem nu sinds een week toch op was supplementen staan voor zijn spieren. Dat gaat een stuk beter. Hij heeft gister super zijn best gedaan in de hitte tijdens de dressuurles, beetje jammer dat ik halverwege hyperventilerend, hoestend en proestend er vanaf gesprongen ben
Braaf paard stond echt te kijken, wat doe jij nou baas
Daarna heeft een vriendin nog ff met m gereden om hem toch nog even hals te laten strekken enzo, en die reed er zo mee weg

Afsponsen gaat super, maar de slang valt hem (en zijn ego vooral) natuurlijk heel erg aan, en dan moet je echt heul hard wegrennen
We oefenen rustig verder, komt vanzelf wel stukje bij beetje 
geen doen met die hitte
Heb ze overdag ook mooi op stal staan, ze vinden er buiten niks aan! 
). Overigens is ie in de cross precies zo, hij gaat eerst bedenken of hij het gaat redden om meteen maar over de water bak heen te komen... Dat resulteerd in dit soort sprongen:

Silly1972 schreef:euhhh hoe lang is veel? ik doe het namelijk momenteel zelfs dagelijks haha