Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:40

romygic schreef:
Tja Titsia, vind het moeilijk te beoordelen als ik de proef niet heb gezien... Xsander ben helemaal vergeten te kijken naar jouw Florencio vandaag!! Zo dom!! was mooi aan de klets en toen helemaal vergeten!! Kaaaren ben wel benieuwd naar je Florencio nieuws.. Zag iets van Pb?? Staat er iets in over de hengstenshow?? Ben wel benieuwd.. Ik ga namelijk ook alleen heen voor Florencio..

Ohh jammer zeg! jij moest nog lang wachten op 1 die als laatste moest of niet.. was het een beetje leuk jureren in steenwijk?:)

romygic

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:13

Ja klopt, was er 1 die kreeg haar paard niet in de trailer. Ze kwam net aan toen de laatste bij mij in de ring was. Ze vroeg of ze nog mocht rijden, met de tijd dat jullie rubriek kon het nog wel dus heb gezegt dat ik wel wilde wachten. Maar jij had dus nog wel goed gereden!! Als hoeveelste moest jij ookal weer? Misschien heb ik je nog wel gezein in mijn ooghoeken want ik had nog wel even staan praten in de kantine haha. Andere Florencio's nog binnenkort concours??

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:30

Ik ga zaterdag een poging in de L2 wagen :=

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:36

romygic schreef:
Ja klopt, was er 1 die kreeg haar paard niet in de trailer. Ze kwam net aan toen de laatste bij mij in de ring was. Ze vroeg of ze nog mocht rijden, met de tijd dat jullie rubriek kon het nog wel dus heb gezegt dat ik wel wilde wachten. Maar jij had dus nog wel goed gereden!! Als hoeveelste moest jij ookal weer? Misschien heb ik je nog wel gezein in mijn ooghoeken want ik had nog wel even staan praten in de kantine haha. Andere Florencio's nog binnenkort concours??

Ik moest als 4e van mijn groep ;)

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 23:51

Net even terug van concours in noord sleen, de laatste keer L2 goed afgesloten :D 206 en 199punten en 2 keer een eerste prijs en de bokaal over 3 wedstrijden gewonnen :) Helemaal trots weer op mijn paardje!! Nu op naar de M1.. Spannend!! Wie gaan er allemaal Florencio bewonderen met de hengstenshow 9 april??

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:31

ik ga igg Romygic :)

Net les gehad, en ging heerlijk! Hij gaat nu zo snel voor uit :)

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 21:25

Romygic nog gefeliciteerd met je geweldige punten. Gaat in de M1 vast wel goed komen!

Mijn L2 debuut ging goed. Ik had 2 x 194 punten en een 3e prijs! *\o/*

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 21:50

super janniek!!!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:54

Gefeliciteerd romygic & Janniek!
Ik heb dit weekend even niks.
Nog even de nieuwe proeven oefenen, en dan gaan we zaterdag weer knallen :)

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:58

Janniek wow wat een punten!!! Super debuut zeg!

Hier staat er ook 1 in de vlechtjes, ga nu beginnen laden en weg zijn we. Eigenlijk onze echt debuut :+ andere keren heb ik kunnen oefenen op het terrein zelf, nu niet :P Ligt een beek langs de piste, jury zit in trailer en achter die trailer staan de toiletten :Y) Ja hoor ik zie het weer helemaal zitten :+

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:01

Titsia schreef:
Janniek wow wat een punten!!! Super debuut zeg!

Hier staat er ook 1 in de vlechtjes, ga nu beginnen laden en weg zijn we. Eigenlijk onze echt debuut :+ andere keren heb ik kunnen oefenen op het terrein zelf, nu niet :P Ligt een beek langs de piste, jury zit in trailer en achter die trailer staan de toiletten :Y) Ja hoor ik zie het weer helemaal zitten :+

Succes!! Probeer niet teveel te stressen he, haha (makkelijker gezegd dan gedaan)

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:25

Ik heb mijne ook net in de vlechten... Ons M1 debuut.. Daarna ff paar weekjes rust of misschien wat springwedstrijden haha.

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 15:18

romygic schreef:
Ik heb mijne ook net in de vlechten... Ons M1 debuut.. Daarna ff paar weekjes rust of misschien wat springwedstrijden haha.

jij ook succes! jij rijd wel heel veel wedstrijden of niet :o

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:12

Benthe was echt superbraaf bij het inrijden, alleen tijdens de galop paar keer weg geschoven waardoor ze wat schrik kreeg. Dan piste in, beek vond ze niet zo eng, buiten op het einde lag daar een soort oranje grote bal achtig ding in, miep miep achteruit, trailer met jury erin wou ze ook niet langs (m-c-h). Middenstap draafde ze aan, galop trok ze ineens weer de billen in, begon te wisselen, hoofd omhoog en vroem vroem :Y)
Op zich nog redelijke punten gekregen nl 154, moest ik daar gezeten hebben als jury was het lager geweest :+ ook nog paar keer 7 gekregen rest allemaal 5'jes en 6'jes maar echt erg correct gepunt (zelfs iets te hoog af en toe).
Al bij al weer supertrots, vooral omdat ze zo braaf was bij het inrijden!
De rest komt wel, zo lang vormen we ook nog geen combi :D

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:27

Mooi dat je zelf tevreden bent Titsia, dat is toch het belangrijkste. Ze heeft er vast weer veel van geleerd voor de volgende keer.

Romygic hoe ging je M1 debuut?

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 21:39

Fijn Titsia dat je zelf tevreden was!! Ik had vandaag mijn M1 debuut, had 192 en 191 was 1ste en 4de dus ook dik tevreden met zelfs nog wel wat foutjes.. (mijn eigen schuld haha)

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 10:54

Gefeliciteerd @romygic, hele nette punten, zeker bij een debuut!!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:10

Romygic gefeliciteerd! Leuk Titsia! dat zijn toch weer een hoop nieuwe indrukken! *\o/*

Ik ben vrijdag voor het eerst sinds een jaar weer naar de bossen geweest mijn mijn flo!
Ze deed het super en was heel dapper! <3

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:25

Gefeliciteerd Romygic!
Kaaren: Lekker dat ze zo dapper is! die van mij is dan echt een schijterd, behalve in een groep

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:34

Ja het viel mij ook 100% mee, ze heeft heel veel vertrouwen. Er stonden een paar spannende boomstronken opgesteld aan de rand van het pad.. maar voor de rest was ik heel tevreden!

Straks weer even lekker rijden. Zag dat ze hengstig aan het worden is.. dus zal wel beetje dwars zijn ben ik bang :P

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 13:02

Kaaaren schreef:
Ja het viel mij ook 100% mee, ze heeft heel veel vertrouwen. Er stonden een paar spannende boomstronken opgesteld aan de rand van het pad.. maar voor de rest was ik heel tevreden!

Straks weer even lekker rijden. Zag dat ze hengstig aan het worden is.. dus zal wel beetje dwars zijn ben ik bang :P

Ahh daar heb ik geen last van, die van mij is gelukkig een ruin, haha!
Gister had ik de 2 nieuwe proeven geoefend, ging wel lekker alleen me moeder las te sloom voor haha.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 13:49

haha Xsander, daar is oefenen dan ook weer goed voor :P

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:06

haha jaa klopt! anders was het echt niet goedgekomen.

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:05

Romygic gefeliciteerd! Dat zijn mooie punten voor de eerste keer.
Heerlijk Kaaaren, dat ze buiten zo makkelijk is.

Ik heb net weer les gehad en ze ging heel fijn. (ondanks dat ze hengstig is. haha)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:09

Ja het rijden hier viel uiteindelijk ook nog reuze mee! Ze deed het super op een bokken serie na :P