Bedankt! Tijdens de keuring in september zei de veearts 1.70m, maar ik denk dat ze inmiddels weer wat gegroeid is. Ter vergelijk; ik ben ruim 1.80m, dus ik schat haar toch wel op 1.73/1.74 inmiddels. Zal binnenkort eens goed meten.
Die van jou is ook leuk Ajesca! En ook al flink aan de maat inderdaad. Ze heeft ook wel veel front zo te zien, mooi!
Mooie foto komen er weer voorbij zeg! Erg mooie paardjes ook.
Sportcoupe staat m goed Lets!
Leuk voorbeen heeft die van jouw Ajesca en al lekker aan de maat voor een jaarling!
ajesca123
Geplaatst: 16-01-12 22:48
@lets: ze is inderdaad behoorlijk aan de maat en heeft wel veel front maar ik denk wel dat het haar het iets vertekend hoor. Haar benen lijken bvb ook een stuk groffer door het dikke pak haar dat er op zit helaas heeft ze dat ook van mams meegekregen dat is net een shetlander in de winter zoveel haar krijgt ze haha Ze heeft namelijk best een lange hals is ook niet zwaar op de kaak ofzo maar nu met al dat haar lijkt het wel een beetje @ anneloes : Ja ik ben er ook echt wel heel wijs mee hoor het is wel nog een beetje een dweil maar kan ondank dat echt heel makkelijk bewegen met veel souplesse en is echt heel fijn los in het lijf dat heeft haar moeder ook dus ik heb goede hoop dat dat zo blijft
mychamp
Geplaatst: 17-01-12 15:40
Nog wat foto's van Gio, Ik heb nu al het idee dat hij gegroeid is haha
even pesten
hallooo
welke kant zal ik kiezen
jeehaaa
lekker strekken
lekker pesten
Door het haar lijken ze inderdaad heel wat grover ajesca, ze heeft wel een super leuke snuit!!
@champ dievan jou is ook cool een heerlijke boef en zo hoort het. Het koppie is waar iedereen eigenlijk altijd helemaal weg van is Zo op deze fotos vind ik het wat grof ogen maar ze heeft juist in vergelijk met de andere jaarling echt een klein heel chique hoofd
mychamp
Geplaatst: 17-01-12 22:01
Ja hij lijkt idd zo wat grof, maar vooral op deze foto zie je goed dat hij een minihoofdje heeft!
Haha het is wel een draak inderdaad
Anneloes1991
Geplaatst: 19-01-12 21:37
Leuke foto en mooi halsje heeft tie Champ! Kan ook goed strekken haha! Echt n knapperd =)
Zag gister overigens een foto van een 3,5 jarige Zhivago nakomeling onder het zadel bij Theo Hanzon staan. Ook zeker geen kleintje, volgens mij is dat diegene die we op de hengstenschow van van Uytert gezien hebben afgelopen jaar.
Morgen ga ik toch de dierenarts maar eens laten komen voor Fidelity. Ze heeft weer constant dikke benen en zit net als vorig jaar weer zo raar dik en lang in het haar en als het ook maar iets vochtig is krult het echt enorm dat het wel Cushing lijkt. Nou hoor ik altijd dat het bij jaarlingen niet voor komt maar als ik alles bij elkaar op tel maak ik me toch weer flink zorgen..... Bleh baal er wel even flink van en ik hoop op goed nieuws maar mijn gevoel zegt iets heel anders.
Dat klinkt niet zo goed Ajesca, hopelijk kan de dierenarts iets meer vertellen en valt het mee.
ajesca123
Geplaatst: 27-01-12 10:06
Heb net de dierenarts gebeld en maandag komt hij langs om bloed te trekken. Misschien ben ik wel gewoon over bezorgt maar hij moest toch komen omdat ze sinds een paar dagen met een dikke voorknie staat die ze waarschijnlijk heeft gekregen nadat ze had vastgelegen of een klap gehad buiten en ik laat toch liever een keer teveel kijken dan te weinig. Nou ja we zullen wel zien wat hij te zeggen heeft maandag.
Hij is leuk Vandaag is de veearts geweest om bloed af te nemen van Fidelity en hij vond inderdaad ook dat ze er wat ruw uitziet om het zo maar te noemen. Morgen einde van de dag heeft hij de uitslag binnen dus nu even in spanning afwachten. Hij gaf ook aan dat het ook best door de harde groei kan komen maar hij gaf me wel groot gelijk dat ik even verder wil kijken.
Wat een leuke foto's en hij doet het echt heel goed zo te zien. Dus nog even afwachten ajesca ik hoop dat het mee valt. Hier gelukkig weinig sneeuw en we kunnen nog gewoon rijden of de paarden buiten gooien.
@kajanus ja het is wel even spannend maar ja liever een keer teveel na laten kijken dan te weinig. Haar dikke voorknie is gelukkig wel bijna helemaal weg getrokken en ze rent en doet er ook gewoon mee dus dat moet volgens de dierenarts wel goed komen. Hier hebben we even in de stress gezeten voor het weekend omdat het ineens toch nog ging regenen vlak voor het vriezen maar zondag eind van de dag was de bak zover opgedroogd dat we hebben kunnen slepen en strooien en nu ligt de bak er super bij. De wei is nu ook goed bevroren dus ze kunnen voorlopig lekker de wei op overdag met een berg ruwvoer en ze vermaken zich prima. Mfidelity is wel volop aan het verharen dus ik hou het goed in de gaten dat ze het niet koud krijgt en anders gaat er gewoon een deken op hoor als het echt nog kouder word ze staan toch op een redelijk open stuk dus die wind waait er ook redelijk.
debelles
Geplaatst: 31-01-12 22:12
[quote="mychamp"]Wat sneeuwfoto's van onze gio! Hij groeit prima door
hij lijkt echt wel op Franklin
mychamp
Geplaatst: 31-01-12 22:12
Wel schrikken inderdaad ajesca, ik hoop op een positieve uitslag! Ik heb er ook ooit één gehad die heel dik in zijn haar zat en dat ging krullen. Die had wat vitamine E tekort! Gelukkig is haar knie weer normaal inderdaad! Ik ga met mijn paardje gewoon lekker binnen rijden op dit moment, bij ons is alles bevroren en besneeuwd haha, de wegen zijn eigenlijk best goed, dus prima om met de trailer te reizen!
mychamp
Geplaatst: 31-01-12 22:13
debelles schreef:
mychamp schreef:
Wat sneeuwfoto's van onze gio! Hij groeit prima door
hij lijkt echt wel op Franklin
haha hij is cool he! ik vind dat hij nu al de hoogte in schiet!!!! Die charmeur van ons is ook al zo'n rooie haha, die heeft meer franklin zijn kleur en NOG MEER wit haha
Jeetje, wat een sneeuw! Waar woon je? Hier ligt helemaal niks. Maar mooie foto's!
Hopen dat het meevalt Ajesca!
Mijn merrie loopt nu met een winterdeken op, ze is zo braaf! Ik had al een paar keer geprobeerd met wollen dekens en lichte zomerdekentjes, maar nog nooit zo'n zwaar krakend winterdeken. Ze trapte een paar keer naar dat gekke staartriempje tegen haar achterbenen, maar na een half uur was het alsof ze niet anders gewend was. Leuk paard Ik hoop dat ze dat met zadelmak maken ook denkt hahaha.