Hij heeft nl geen weke lendenen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
carolalisa schreef:ik heb er zelf geen maar heb voor een stal wel een 5 jarige weltmeyer gereden. een ruin maar vrij laat gecastreerd en een erg dominant ventje. ook onder het zadel had ie best een pittig karakter. hij wilde opzich wel werken maar je moest eerst maar eens bewijzen dat je hem aan kon. hij kon wel goed bokkenhij had opzich een hele mooie maat en kon redeijk goed bewegen maar kwa karakter vond ik hem niet echt leuk. het was ook wel jammer dat hij zo laat gecastreerd was want hij reageerde ook heel heftig op andere paarden. als je met iemand anders in de bak reed rende hij het liefst continu achter die ander aan. verder vond ik het geen mooi paard om te zien. verdere afstamming weet ik niet.
Sussie85 schreef:Dat heeft die van mij ook niet. Tenminste dat zeggen pa en de fysio. Qua kleur en bouw verder vind ik die van jou wel een weltmeyer om te zien. Ik zie het er althans wel in terug.
Sjoert schreef:carolalisa schreef:ik heb er zelf geen maar heb voor een stal wel een 5 jarige weltmeyer gereden. een ruin maar vrij laat gecastreerd en een erg dominant ventje. ook onder het zadel had ie best een pittig karakter. hij wilde opzich wel werken maar je moest eerst maar eens bewijzen dat je hem aan kon. hij kon wel goed bokkenhij had opzich een hele mooie maat en kon redeijk goed bewegen maar kwa karakter vond ik hem niet echt leuk. het was ook wel jammer dat hij zo laat gecastreerd was want hij reageerde ook heel heftig op andere paarden. als je met iemand anders in de bak reed rende hij het liefst continu achter die ander aan. verder vond ik het geen mooi paard om te zien. verdere afstamming weet ik niet.
Die wij hadden was ook heel laat zadelmak gemaakt. Dat heeft alleen maar ellende gehad
en dat hebben we zeker gemerkt. hij liet zich ook niet zomaar zeggen wat hij moest doen, je moest het hem vragen. anders ging je in een rodeo door de bak.
ik wist niet dat weltmeyer ook dat kleurtje doorfokte
Ik rij al tijden weer in de buitenbak, en maak vollop buitenritten
Paard staat zelfs al 24/7 buiten.
)
Wat een mooi weertje!!! Ben helemaal happy. Zo lekker met paardje aan t werk. Heb m gisteren weer eens laten vrijspringen. Aan het begin ging het heel redelijk, hij kan het wel. Springt alleen te dicht op de staanders, dus hadden even twee balken in zo'n V gelegd, maar toen wilde hij niet meer... Uiteindelijk is ie alsnog half tegen een staander op gesprongen, dus volgende keer ga ik er maar op zitten, kan ik beetje helpen met sturen.

. Succes met beleren en een foto zou leuk zijn straks
.
Weer een nieuwe route uitgezocht, een een bekend zandpad 'op volle toeren' doorgestoomd... Weer een nieuwe versnelling van Duncan ontdekt, wat had ie er een zin in! Erg leuk als hij zo vrolijk is
Z'n orenspel verklapt alles... 
. Schnappi is dus zeker de vos op de foto?