Gaan er nog mensen van bokt naar de hengstenkeuring? Ik ben er in ieder geval bij! (paardloos
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
)
Maar Peter & Willem blijven er toch echt uitspringen, al heb ik ook wel paarden gezien die er in de buurt komen! 
Just_Sannee schreef:Iemand naar de hengstenkeuring geweest vandaag?
Ik was er bij! Zeker weer práchtige paarden gezien!!Maar Peter & Willem blijven er toch echt uitspringen, al heb ik ook wel paarden gezien die er in de buurt komen!
Jammer dat Cool Willow er niet was, maar ik snap wel dat ze niet kwam vanwege de Rhino (denk dat dat de reden was?)
Just_Sannee schreef:Iemand naar de hengstenkeuring geweest vandaag?
Ik was er bij! Zeker weer práchtige paarden gezien!!Maar Peter & Willem blijven er toch echt uitspringen, al heb ik ook wel paarden gezien die er in de buurt komen!
Jammer dat Cool Willow er niet was, maar ik snap wel dat ze niet kwam vanwege de Rhino (denk dat dat de reden was?)
Al hield ik wel even mn hart vast toen dat ene paard 'over' het schot heen sprong 
Just_Sannee schreef:Ik wist niet dat er nog een topic was!
& Liind_Y, heb even gespiekt in je profiel, maar ik weet niet of ik je gezien heb??
Ik vond in de klasse BP nummer 7 & 10 wel érrug leuk!! 10 was een lekker pittig dingetjeAl hield ik wel even mn hart vast toen dat ene paard 'over' het schot heen sprong
Poeh Poeh was compleet nieuw voor mij, maar vond ik wel erg leuk om te zien!

pinto_1 schreef:Volgend voorjaar ga ik onze BW zoon inrijden, ben benieuwd.![]()
Merk wel dat hij heel nieuwsgierig is, als er mensen in de wei komen staat ie vooraan om kennis te maken...
Maar hij is absoluut niet gemeen of dominant, zelfs de kleine mini-shets worden liefdevol begroet.
pinto_1 schreef:Merk wel dat hij heel nieuwsgierig is, als er mensen in de wei komen staat ie vooraan om kennis te maken...
Maar hij is absoluut niet gemeen of dominant, zelfs de kleine mini-shets worden liefdevol begroet.