Wie heeft een nakomeling van Sydney??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RZDLover

Re: Wie heeft een nakomeling van Sydney??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:55

brasil ziet er super uit downhill, dat Zandy en Brasil maar net zo goed mogen worden als hun 'grote broer' Whatje Haha!

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:18

*LOL* Liep die van mij maar zoals Schatje-Whatje....... Ik denk dat Brazil MEER geschikt zal zijn voor springen. Zondag heeft ie over zijn poetstas met borstels gesprongen in de wei. (vanuit stilstand...) Hij had wel 40cm lager mogen springen over die tas want dan had ie de tas nog niet geraakt..... kneusje. Hij werd opgejaagd door een andere merrie, dus hij kon 3 kanten op: Boven op mij springen of over de tas springen of een hap van die merrie krijgen..... Hij koos voor een sprong over de tas richting zijn mama...
Kijk maar eens naar het voorbeen gebruik van Whatje op de foto's......
En hoe Whatje zijn achterbeen goed onder de massa brengt... Daar teken ik wel voor hoor..... Had ik het geld maar voor Whatje (hoeveel dat ook moge zijn Lachen ) dan had ik 2 Sydney-vossen in de wei lopen..... Sigaar

Ik ben razendbenieuwd hoe Zandy er NU uitziet en hoeveel hij in de hoogte is gegaan!!!! En wat voor kleur hij NU heeft gekregen.... VERRASSIIIIINGG!!
Ben je zelf niet nieuwsgierig???? Vast wel.
We hebben in iedergeval een nakomeling van een SUPERLIEVE hengst, daar ben ik ook al blij mee, toch?

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:31

nou ik ben zelf ook echt heel nieuwschierig! Het is al bijna zover en reken maar dat ik foto's ga maken Haha!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 21:13

Ja, foto's!!!!!!
Wanneer is het zover dan????
Of heb ik weer niet goed bijgelezen???

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 10:43

eind oktober

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:25

Pfffffff !!! RZDLover........ Laat je ons ZOLANG WACHTEN???!!!
Dat is nog 5 weken
Dat is 35 dagen..... pfffff......!
Dat is 840 uren wachten........ Weet je wel HOELANG dat wachten is voor ons???????

Maandag wordt Brazil ge-chipt en dat weekend wat erop volgt wordt ie gescheiden van zijn mama en moet ie een weekje op stal samen met wat andere veulens.......
Huilende merrie's en huilende veulentjes op stal........ Hartverscheurend gillen ze om elkaar weer te mogen besnuffelen en melk te mogen geven/drinken, wat NOOIT meer zal gebeuren..... "snik..."
Wat is de mens toch hard......
Iemand nog tips om de veulentjes een gezellig weekje in de stal te geven??? (liksteen enzo) maar wat nog meer??? Teddybeer geven lijkt mij geen goed plan....... Knipoog

Mischien wil Brazil zijn vader hem wel even komen troosten.....

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:30

Licious wordt gelijk bij een ander maatje gezet Knipoog kan ze gelijk vriendjes krijgen zodat ze haar mams niet hoeft te missen Ach gut

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:45

En wat als ze beiden TOCH hun mama missen?? Dan heb je twee drama's op stal. Vorig jaar was er een veulen en die deed al het mogelijke om door een kiertje van 30cm te komen. (boven de stalwanden.....)

Nog maar 834 uren RZDLover, en dan gaan we jouw Sydney-paardje weer zien op bokt....... GELUKKIG zijn we AL-weer 6 uren dichterbij de magische dag........

Inderdaad balen dat ie zover weg staat he RZDLover??? Jakkes...

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:47

tjaaa maar ze hebben het wel super goed en dat gaat voor mij even voor Knipoog
maar goed, geen twee drama's want haar andere maatje is uit een groep geplukt met veulens die al eerder van hun mamma's af zijn gehaald, dus die kan haar dan mooi gerust stellen Haha!

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:04

Downhill schreef:
Ik vrees het niet RZDLover; In limburg kicken ze nogal op de dressuurpaarden en niet zo op de springpaarden. Ik houd voet bij stuk dat die Hemmingway duurder verkocht wordt dan die Caretino. Maarrrr het duurstverkochte veulen van de veiling is denk ik wel een DRESSUURVEULEN in Limburg.....
We zullen zien......

Nou RZDLover............. pfffffff........
Gokken kan ik ook maar beter laten.......!!!
Vandaag zijn ze bezig met het veilen van de veulens in Limburg....
Ze zijn nog niet klaar, maar de Sydney X Hemmingway is verkocht voor het bedrag van 3.500,00 (zegge: vijfendertighonderdeuro........) Hij heet Brooklin. Kijk maar op www.veulenveilingen.nl en dan onder Limburgse veulenveiling. Er moet er NOG 1 geveild worden..... Waarvan ik dacht dat JUIST die goedkoper geveild zou worden. Dat moet nog plaatsvinden straks... Dat is een Sydney X Caretino. Wij vonden dat die mooier liep maar minder zou opbrengen. Daar hadden we het toch een aantal pagina's geleden over........??? Ze blijven ook steken bij de Sydney X Hemmingway en noteren op die site ook niet verder de bedragen.....

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 07:53

de carentino is de deur uit gegaan voor 5000 euro.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 16:25

Ach, komen ze vanzelf wel achter als ze zien dat ze over 3 jaar een topper onder hun kont hebben....... Dat beseffen de mensen pas als ze het veulen als 3-jarige zien......
Ik ben nog steeds happy met mijn Sydney-nakomeling!!!@

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 16:26

ik vind zoiezo dat de veulens niet voor gigantische bedragen weg zijn gegaan hoor. De veilingtopper was 20.000 ik geloof een florencio

marlijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:20

heb foto's van mijn Sydney hij is nou een week thuis, hij leert snel en is heel braaf..

heb foto's bij @work gezet...
viewtopic.php?f=10&t=658328

ik vindt het een heerlijk beestje lekker opgewekt en een heerlijke galop.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 17:40

heel leuk paard marlijnt! 1 van de weinige bruine Sydney's
Vind je het niet eng om er nu weer op te stappen?

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 19:38

Ik heb mijn reactie al bij jou andere topic gezet Marlijnt. Ziet er goed uit. En WEET: veel paarden die in het begin "PROBLEMEN" maken, worden later toppers in de sport !!!!!
Leuk dier en hij ziet er nu ook een stuk beter uit!!!
Hou je ons op de hoogte ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

marlijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 22:34

ja ik houd jullie op de hoogte, hoor... ik ga binnenkort meerijden in een "beginners"-springles met allemaal mensen die net van de pony's naar de paarden zijn gegaan met allemaal jonge paarden. dus dan zal ik hem zeker wel een keer meenemen en iemand zoeken voor foto's..

Mijn andere is ook een beetje een probleem geweest maar hij is nu helemaal naar mij toegetrokken, ook een superbeestje. Alleen ben ik bang dat er medisch iets mis is maar dat is weer een ander verhaal...

Degene die hem nu opnieuw heeft ingereden is heel erg fijn om mee te werken heeft veel geduld met mij en geeft veel vertrouwen. Voor degene die iemand zoeken om paarden in te rijden moeten mij maar even PB-en. Hij had mij geweldig geholpen toen ik er de eerste keer opzat, allemaal dingen vragen enzo waardoor ik niet zo er bezig was met wynion.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 19:02

Héééé, stuur je ze dan naar mij????? Tong uitsteken Knipoog

marlijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:08

Dat is niet echt bij ons in de regio, he
Anders waren we mischien wel bij jou geweest..

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 17:32

IK GA AANSTAANDE ZATERDAG AL NAAR MIJN SYDNEY!!!!

ik zou eerst later gaan, maar doordat we toch Delicious eerder afspenen gaan we aanstaande zaterdag al! Zondag hebben jullie dus foto's!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 20:29

Joepie!!!!!!!! Foto's!!!!!!!

Ik heb Whatje zijn benen voor het eerst opgeschoren en hij vond het wel eng maar bleef heel braaf staan!
Echt een superpaard..... Haha!

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 22:22

wauw wat goed he! Ik hoop dat die van mij net zo braaf wordt Haha! maar dat heb ik geloof ik al 10 x gezegt Haha!

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 09:48

Eindelijk, ik ga vandaag mijn sydney ophalen bij de fokker en naar de opfok brengen! Dat is veel dichterbij zodat ik vaker kan kijken hoe het met em gaat! En om foto's te maken natuurlijk Ben helemaal blij!
Hoop wel dat ie zich gedraagt in de trailer enzo, dit is de eerste keer zonder zijn mama, ben benieuwd. Iemand nog tips?

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 11:49

Zooist schreef:
Joepie!!!!!!!! Foto's!!!!!!!

Ik heb Whatje zijn benen voor het eerst opgeschoren en hij vond het wel eng maar bleef heel braaf staan!
Echt een superpaard..... Haha!

Super Zooist! Het is al een echt volwassen paard, he?
Leuk hoor!
En "nieuwe" dingen zijn altijd eng, toch?

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 11:51

We kunnen niet wachten op de foto's RZDLover Knipoog
Ben benieuwd wat voor kleur hij NU heeft en of ie lichter of donkerder is geworden.