Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liep die van mij maar zoals Schatje-Whatje....... Ik denk dat Brazil MEER geschikt zal zijn voor springen. Zondag heeft ie over zijn poetstas met borstels gesprongen in de wei. (vanuit stilstand...) Hij had wel 40cm lager mogen springen over die tas want dan had ie de tas nog niet geraakt..... kneusje. Hij werd opgejaagd door een andere merrie, dus hij kon 3 kanten op: Boven op mij springen of over de tas springen of een hap van die merrie krijgen..... Hij koos voor een sprong over de tas richting zijn mama...
) dan had ik 2 Sydney-vossen in de wei lopen.....

kan ze gelijk vriendjes krijgen zodat ze haar mams niet hoeft te missen
Downhill schreef:Ik vrees het niet RZDLover; In limburg kicken ze nogal op de dressuurpaarden en niet zo op de springpaarden. Ik houd voet bij stuk dat die Hemmingway duurder verkocht wordt dan die Caretino. Maarrrr het duurstverkochte veulen van de veiling is denk ik wel een DRESSUURVEULEN in Limburg.....
We zullen zien......
maar dat heb ik geloof ik al 10 x gezegt

Zooist schreef:Joepie!!!!!!!! Foto's!!!!!!!
Ik heb Whatje zijn benen voor het eerst opgeschoren en hij vond het wel eng maar bleef heel braaf staan!
Echt een superpaard.....