Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CalipsoLover schreef:nijnthju schreef:Die van mij met vier jaar. Toen ik haar vorig jaar kocht was ze nog heel iel. Dit jaar is het al een heel paard.[ [url=m/uDBZVA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw ook een knapperd! En hoe groot is die?
Mosh schreef:Mooi dier yeentllWat zijn je plannen met hem?
Leuk om eens een vos te zien wittedirk, zie ze bijna alleen maar donker! Alhoewel de hengst King Karim ook vos is natuurlijk.
Mijn dekplannen met Totilas-bloed zijn voor dit jaar van de baan.
Mijn 4-jarige Toto Jr. lijkt onder het zadel erg op haar moeder, maar ze was de laatste keer wel heel hard vooruit gegaan. Ik hoop dat ik deze zomer zelf op haar kan gaan zitten. Met het plaatje onder het zadel is weinig mis, dus ik ben erg benieuwd hoe dat aanvoelt.
emulder3 schreef:@Phuddle ik moet zeggen dat die van mij eigenlijk heel cool is. Hij vindt het geen probleem als hij alleen op de wasplaats moet staan, terwijl de rest buiten staat. Hij is nog wel jong, dus als we bijvoorbeeld naar de buitenbak lopen en daar liggen wat dingen, vindt hij dat wel spannend. Hij wilde dan nog wel eens door de spanning een gekke bokkensprong maken. Dat doet hij nu niet meer.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik hem als veulen heb gekocht en ik kon elke dag even naar hem toe. De stal waar hij stond, had namelijk ook opfok. Als jaarling heb ik hem direct al geleerd om dekens op te krijgen en alles rondom het poetsen/hoeven krabben etc. Nu staat hij al een jaar bij huis en daardoor is hij ook heel aanhankelijk geworden.
Ik merk dat dat wel echt heeft geholpen. Ik kan bijvoorbeeld nu zonder problemen al zijn voetjes, oren en kin scheren. Ook zeker een tip voor mensen die nu nog een jaarling/twenter hebben, als je de mogelijkheid hebt om ze af en toe al wat te leren, zeker doen!!!
Phuddle schreef:emulder3 schreef:@Phuddle ik moet zeggen dat die van mij eigenlijk heel cool is. Hij vindt het geen probleem als hij alleen op de wasplaats moet staan, terwijl de rest buiten staat. Hij is nog wel jong, dus als we bijvoorbeeld naar de buitenbak lopen en daar liggen wat dingen, vindt hij dat wel spannend. Hij wilde dan nog wel eens door de spanning een gekke bokkensprong maken. Dat doet hij nu niet meer.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik hem als veulen heb gekocht en ik kon elke dag even naar hem toe. De stal waar hij stond, had namelijk ook opfok. Als jaarling heb ik hem direct al geleerd om dekens op te krijgen en alles rondom het poetsen/hoeven krabben etc. Nu staat hij al een jaar bij huis en daardoor is hij ook heel aanhankelijk geworden.
Ik merk dat dat wel echt heeft geholpen. Ik kan bijvoorbeeld nu zonder problemen al zijn voetjes, oren en kin scheren. Ook zeker een tip voor mensen die nu nog een jaarling/twenter hebben, als je de mogelijkheid hebt om ze af en toe al wat te leren, zeker doen!!!
Nja de mijne is cool op het moment dat ze iets kent/ weet wat de bedoeling is. Maar kan wel behoorlijk uit de pan springen als ze iets niet kent of verwacht. Maar over het algemeen ook heel braaf