Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als het dan ook nog goed kan bewegen en natuurlijk gezond is ben ik helemaal blij
, had vandaag even gekeken hoeveel er nog bij moet voor hij maatje 205 past qua deken
( dan past hij alle dekens die bij mij op zolder liggen hihi ) hij vond het even spannend ,maar heb al gemerkt dat wanneer ik doe alsof het de normaalste zaak van de wereld is ....hij dat ook vind
we zijn daarna nog even de weg op geweest ...ze zijn aan het verbouwen aan de weg en er stonden 2 vrachtwagentjes 1 met borden en 1 pijlwagen .... Dat vond ik een mooie uitdaging om eens even te gaan kijken .... Hij was even gespannen maar vond het daarna prima ...zolang er maar snoepjes tegenover staan

, ik kon helaas niet
ik heb wel een video gezien op de site van het kwpn , zag er goed uit
en toen vroeg ze of ik met hem op te foto wilde. Nou dat sloeg ik natuurlijk niet af haha. Wat was ie mooi! Net een groot, zwart, glimmend standbeeld. Hij heeft nu een stokmaat van 1.75 vertelde Gerdine, en hij is super in de draf en de galop. Super mak en rustig, maar tegelijkertijd wil hij wel showen. Nou dat heb ik gezien in Den Bosch! Super gaaf!

super gaaf, wat is intense een knapperd, graag wat vaker foto's plaatsen hihi

dat is inderdaad al snel eind maart, mooie merrie ben heel benieuwd wat er uitkomt